Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Du kan ju ta blodprov om de inte syns på Stickan?
När ska man ringa och skriva in sig osv?
Direkt om man vill :)
Jag ska på vul om två veckor så jag ringer Mvc efter det tänkte jag :) fick missfall förra månaden och kändes jobbigt att ringa och avboka då så nu vill jag se att allt är bra först :)
Man ska inte göra VUL eller UL för ofta pga att man inte vet hur fostret reagerar på detta. Det är vad min BM sa iaf :)
Gick in i vecka sju idag, ska på inskrivningssamtal imorgon, iih! Helt pirrig :D
Gud vad alla ska på inskrivning tidigt :o jag ska först på hälsosamtal den 23 feb sen får jag datum för inskrivning , kommer nog vara i vecka 8 (7+3) då när jag ska på hälsosamtal :) kanske olika i olika kommuner? Jag bor i Malmö :)
+ade i söndags
om jag räknat rätt så blir det bebis mitt i älgjakten:-P
Gud vad alla ska på inskrivning tidigt :o jag ska först på hälsosamtal den 23 feb sen får jag datum för inskrivning , kommer nog vara i vecka 8 (7+3) då när jag ska på hälsosamtal :) kanske olika i olika kommuner? Jag bor i Malmö :)
Gick in i vecka sju idag, ska på inskrivningssamtal imorgon, iih! Helt pirrig :D