• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • ummsumaya
    eriwag skrev 2015-02-11 08:49:40 följande:

Du kan ju ta blodprov om de inte syns på Stickan?

Jag är i England ett tag framöver. Jag har tagit graviditetstest men det har visat negativt. Jag har kvar alla symptom och de ökar i antal och styrka. Jag har väldigt ont i livmodern. Och då sa hon att de ska skicka efter mig på ultraljud. Hade myom i första graviditeten med min son..men det hade försvunnit i vecka 20 på rul. Vill veta om det är en graviditet eller något farligt som bidrar till smärtan samt symptomen
  • Hoppanloppan
    Jsson skrev 2015-02-11 10:06:25 följande:

När ska man ringa och skriva in sig osv?

Jag ringde i morse (5+0 idag) och ska dit nästa vecka :) Blev tidig inskrivning då jag ska göra KUB och måste få remisser till det. Bra att ringa i god tid :)
  • eriwag

Direkt om man vill :)

Jag ska på vul om två veckor så jag ringer Mvc efter det tänkte jag :) fick missfall förra månaden och kändes jobbigt att ringa och avboka då så nu vill jag se att allt är bra först :)

Jsson skrev 2015-02-11 10:06:25 följande:

När ska man ringa och skriva in sig osv?

• Mirjam91

Man ska inte göra VUL eller UL för ofta pga att man inte vet hur fostret reagerar på detta. Det är vad min BM sa iaf :)

• Lazmi

Gick in i vecka sju idag, ska på inskrivningssamtal imorgon, iih! Helt pirrig :D

• Marsvensson

Gud vad alla ska på inskrivning tidigt :o jag ska först på hälsosamtal den 23 feb sen får jag datum för inskrivning , kommer nog vara i vecka 8 (7+3) då när jag ska på hälsosamtal :) kanske olika i olika kommuner? Jag bor i Malmö :)

• Marsvensson

Gud vad alla ska på inskrivning tidigt :o jag ska först på hälsosamtal den 23 feb sen får jag datum för inskrivning , kommer nog vara i vecka 8 (7+3) då när jag ska på hälsosamtal :) kanske olika i olika kommuner? Jag bor i Malmö :)

Lazmi skrev 2015-02-11 11:00:14 följande:

Gick in i vecka sju idag, ska på inskrivningssamtal imorgon, iih! Helt pirrig :D

• Shibby
    Marsvensson skrev 2015-02-11 11:48:52 följande:

Jag har inskrivning ännu senare, kommer vara i vecka 12. Men beror nog på jag varit på deras "informations möte" en gång tidigare Tungan ute
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015