Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tar kort via skärmen på mobilen sen bifogar man bara det här nere på sidfot.
Hur tidigt kan man göra ultraljud?
Tar kort via skärmen på mobilen sen bifogar man bara det här nere på sidfot.
Smyger in här och tipsar er om Höstmammor 2015 på fb, en grupp för oss med BF i sep/okt/nov
www.facebook.com/groups/789791567736055/
Smyger in här och tipsar er om Höstmammor 2015 på fb, en grupp för oss med BF i sep/okt/nov
www.facebook.com/groups/789791567736055/
Jag fick stegring idag! :) Sååå skönt. hihi Ringde även bm och fick tid den 16/2, alltså nästa måndag! Ooohh, är väldigt nervös!
Testet längst ner är den 6/2 (BIM) , sen 7/2, 8/2, och det längst upp är idag 10/2! :)

Åååh älskar oxå kvällsbad!! Är de så under hela graviditeten?
Ser att det kommit massa nya! Vad kul :) och grattis till alla plus!
Jag har ett problem! På dagarna fryser jag helt galet mycket, på nätterna är det tvärtom och jag sover dåligt och tycker det är varmt. Vad händer?! Jag är jätte trött men vaknar ändå flera gånger per natt, något jag aldrig gör annars.
Är dessutom sjukt hungrig och hatar jeans. Känner mig redan som en hubbabubba, trots att jag inte gått upp något i vikt. Är ju bara i vecka 7. Kan ju inte köpa nya jeans nu liksom.
Jag vågar inte riktigt gå med i gruppen än eftersom man kan se vem som är medlem ????