• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Baconbrud

Hejhopp! Hoppar också in här.

Plussade förra veckan med hormonspiral, så det här kom som en chock!

Grattis allihopa!

• Enbarnsmamma01
    Momo skrev 2015-02-09 18:56:04 följande:

Hej!

Hoppar in här :) Plussade förra veckan, BF 6 okt. Blir andra barnet. Har dock inga symtom alls ännu. Förra grav kom alla symtom på en gång. Har erfarenhet av tidigare missfall så håller alla tummar och tår att det håller hela vägen och inte slutar i MF.

Grattis!

Plussade förra veckan och detta är också mitt andra barn konstig nog har jag det precis som dig känner inget medans förra graviditet fick jag alla symtomer! Haha
  • dahlia92
    Annasofia01 skrev 2015-02-09 17:34:10 följande:
    Beräknad på när jag senast hade mens .
    Då går du in i v7 imorn isåfall. :) Har exakt samma med bf 5 oktober. Vet du när du hade ägglossning? För går jag efter min senaste mens får jag annat bf-datum men jag vet att jag hade äl 13 jan så då bör min bf i alla fall vara runt 5 okt. :)
  • Annasofia01
    dahlia92 skrev 2015-02-09 19:29:07 följande:

Då går du in i v7 imorn isåfall. :) Har exakt samma med bf 5 oktober. Vet du när du hade ägglossning? För går jag efter min senaste mens får jag annat bf-datum men jag vet att jag hade äl 13 jan så då bör min bf i alla fall vara runt 5 okt. :)

Antingen 12 13 eller 14 :p
  • Niofemtvå

Hej! Hoppar också in här, plussade idag!! :D Väntar en lillebror eller syster som beräknas till runt den 19/10. Ska bli så kul! 23 år från Linköping

• Momo
    Enbarnsmamma01 skrev 2015-02-09 19:28:33 följande:
    Grattis!

Plussade förra veckan och detta är också mitt andra barn konstig nog har jag det precis som dig känner inget medans förra graviditet fick jag alla symtomer! Haha
    Nämen! Där ser man! Skönt att inte vara ensam om att inte vara helt symtomfri, i detta läget skulle jag vilja ha ett litet illamående bara för att stilla oron om missfall. Haha, kan inte ens förstå att jag just skrev att jag önskar mig illamående ;) Kräktes till v23 förra gången! 
    Hur gammal är ditt första barn?
  • Enbarnsmamma01
    Momo skrev 2015-02-09 20:06:34 följande:

Nämen! Där ser man! Skönt att inte vara ensam om att inte vara helt symtomfri, i detta läget skulle jag vilja ha ett litet illamående bara för att stilla oron om missfall. Haha, kan inte ens förstå att jag just skrev att jag önskar mig illamående ;) Kräktes till v23 förra gången! 

Haha jaa men verkligen , jag blev matförgiftad i helgen men nu när det är över känner jag inget alls illamående haha.. Han fyller två på lördag :) ditt barn då? :)
  • Enbarnsmamma01
    Momo skrev 2015-02-09 20:06:34 följande:

Haha jaa men verkligen , jag blev matförgiftad i helgen men nu när det är över känner jag inget alls illamående haha.. Han fyller två på lördag :) ditt barn då? :)
  • sarasessi
    Annasofia01 skrev 2015-02-09 17:57:46 följande:
    Gravid app heter den och är gratis :).
    Ok, tack, har försökt ladda ner lite appar idag för att se om det är någon jag gillar. Då ska jag ladda ner den med. 
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015