Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hejhopp! Hoppar också in här.
Plussade förra veckan med hormonspiral, så det här kom som en chock!
Grattis allihopa!
Hej!
Hoppar in här :) Plussade förra veckan, BF 6 okt. Blir andra barnet. Har dock inga symtom alls ännu. Förra grav kom alla symtom på en gång. Har erfarenhet av tidigare missfall så håller alla tummar och tår att det håller hela vägen och inte slutar i MF.
Då går du in i v7 imorn isåfall. :) Har exakt samma med bf 5 oktober. Vet du när du hade ägglossning? För går jag efter min senaste mens får jag annat bf-datum men jag vet att jag hade äl 13 jan så då bör min bf i alla fall vara runt 5 okt. :)
Hej! Hoppar också in här, plussade idag!! :D Väntar en lillebror eller syster som beräknas till runt den 19/10. Ska bli så kul! 23 år från Linköping
Nämen! Där ser man! Skönt att inte vara ensam om att inte vara helt symtomfri, i detta läget skulle jag vilja ha ett litet illamående bara för att stilla oron om missfall. Haha, kan inte ens förstå att jag just skrev att jag önskar mig illamående ;) Kräktes till v23 förra gången!
Hur gammal är ditt första barn?
Nämen! Där ser man! Skönt att inte vara ensam om att inte vara helt symtomfri, i detta läget skulle jag vilja ha ett litet illamående bara för att stilla oron om missfall. Haha, kan inte ens förstå att jag just skrev att jag önskar mig illamående ;) Kräktes till v23 förra gången!
Hur gammal är ditt första barn?
Hur tidigt kan man göra ultraljud?