Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Oj, skulle inte varaassa frågetecken utan en smilie, haha!
Smyger in här och tipsar er om Höstmammor 2015 på fb, en grupp för oss med BF i sep/okt/nov
www.facebook.com/groups/789791567736055/
Ser att det kommit massa nya! Vad kul :) och grattis till alla plus!
Jag har ett problem! På dagarna fryser jag helt galet mycket, på nätterna är det tvärtom och jag sover dåligt och tycker det är varmt. Vad händer?! Jag är jätte trött men vaknar ändå flera gånger per natt, något jag aldrig gör annars.
Är dessutom sjukt hungrig och hatar jeans. Känner mig redan som en hubbabubba, trots att jag inte gått upp något i vikt. Är ju bara i vecka 7. Kan ju inte köpa nya jeans nu liksom.
Hej! Hoppar in här med ???? plussade i söndags! Vi har försökt i 2 år och 7 månader och hade gett upp så plusset kom som en överraskning dock en mycket välkommen sådan! Bf 17/10 om allt går som de ska. Har världens mensvärk och molningar hela tiden och mår redan illa i vecka 5!? Är de normalt?
Hej! Hoppar in här med ???? plussade i söndags! Vi har försökt i 2 år och 7 månader och hade gett upp så plusset kom som en överraskning dock en mycket välkommen sådan! Bf 17/10 om allt går som de ska. Har världens mensvärk och molningar hela tiden och mår redan illa i vecka 5!? Är de normalt?
Jag har också molvärk och lite "hugg" Jag är också öm över ländryggen. Det känns så störigt. Gör mig riktigt trött.
Hej! Hoppar in i tråden :) Är i vecka 5+0 idag! Brösten spänner och "mensvärk" titt som tätt men lycklig är jag för det :)))
Hej och grattis :) så härligt efter så lång tid att få ett plus :)
Bf samma dag som mig :)
Jag mår illa till och från men mest hela dagarna . Klarar inte av vissa lukter. Mina tidigare graviditeter har det inte börjat så tidigt. Ont i brösten och jäkligt trött. Det är normalt :) så länge det inte gör för ont
Ska på ultraljud inom någon vecka, och få det bekräftat om jag är gravid eller ej.
Annars borde jag vara i vecka 6 någonting. Känner mig illamående, molvärk i livmodern, "svullen" över livmodern, trött, yr, irriterad hela tiden, halsbränna till och från, hungrig men ändå inte :S.....och fler därtill.
Om det visar sig att jag är gravid, hoppar jag in här om det är okej?..
:)