Gravid i Linköping?
Hej ! Jag väntar första barnet 22 maj. Bor i linköping.
Hej ! Jag väntar första barnet 22 maj. Bor i linköping.
Hoppar också in här. Väntar vårt första barn i oktober. Är i vecka 9 nu så är inte så långt gången som många av er andra. Har inte inskrivningssamtalet förrän 17 mars och första UL 30 mars. Känns som en evighet dit !
Illamåendet kommer och går under dagen, men har inte kräkts något. Molvärk till och från. Det värsta är mina bröst som bara gör ondare och ondare ;) Men är så otroligt glad över att vara gravid så känner att jag kan må hur som helst :)
Jag hoppas med att det släpper snart. Har dessvärre känslan av att jag får dras med det tills det är dags. Mellanmålen är viktiga. Vet du om ni får en pojke eller flicka? Eller väntar ni tills det är dags?.
Knappt haft några symtom idag, blir så nojig :(. Lyckades få ett tidigt ultraljud på måndag. Håller tummarna att allt ser bra ut !
Någon som har tips på var man kan hitta mammakläder i någon fysisk affär i linköping? Tog en liten runda idag men tycker det verkar himla snålt, enda stället som hade lite grejer var h&m. Internet är ju bra annars men tycker bättre om att kunna prova kläderna direkt!
Tror bara det finns på hm. Har inte hittat någon annan stans.
Det gick jättebra :) fick se ett tickande hjärta ! Nu känns det mer verkligt, men ändå svårt att förstå att vi faktiskt ska bli föräldrar. Bf blev reviderat 2 veckor så är i vecka 8 istället för 10. Bf är den 21/10.
Inatt drömde jag att jag fick barn, 2 ggr. Första barnet var 1cm långt och va bara en liten geléklutt som bodde i en burk. Kom på efter 2 dagar att; oj jag kanske behöver amma den och den va mindre än bröstvårtan när den låg där Det andra barnet var beräknat som nu i augusti men kom den 15mars, hon var ca 3,4 år när hon kom ut och jag blev besviken för att jag missat bebistiden. Skönt att vakna ur vissa drömmar :)
Vet ni vart man kan gå på gravid-vattengympa? Är de nåt ni har tänkt göra?