Gravid i Linköping?
Jag tror inte det spelar någon roll hur mycket man förbereder sig. När det väl är dags finns ingen återvändo:)
Tiden går fort. Förutom de sista veckorna. Börjar tröttna på att va gravid nu. Nu får han gärna titta ut.
Här har jag missat inlägg minsann! Har tagit en tvåveckors intensivkurs på körskola och klarade körkortet igår :D woho!
Angående måndag måste jag forska lite, tror jag har en annan grej på kvällen men ska se om det går att ordna på nåt sätt, vore kul att träffa lite andra tjockisar (eventuellt blivande tjockisar beroende på BF :D)
Jag får se hur jag gör på måndag. Beror lite på hur trötta vi är. Igår 03.17 kom nämligen våran lilla pojke:)
Tråkigt att jag inte kunde komma igår, men som föregående talare röstar jag för en ny träff snart! :)
Jag har ännu inget schema för den veckan (sommaren är svår att planera i vården tydligen, vem kunde ana ;) men hoppas på att kunna vara med. Får förmodligen färdigt schema i veckan.
Idag går jag in i vecka 30, börjar bli tungt... Men nu kan man ju börja räkna ner ordentligt :) Börjar längta rätt så mycket efter att inte vara gravid längre, måste ärligt talat säga att det är sjukt mycket jobbigare och smärtsammare än jag förväntade mig! Jaja. Bara 10 veckor kvar :D
Hur mår ni andra?
Vad tror ni om tisdag, typ 17.15?
Mår sådär idag, men de flesta dagarna är riktigt bra. Livmodern tränar mycket sammandragningar idag så jag stannade i sängen.
Vad skönt att ni fått en bra start, maliiin87. ![]()
Jag kan alla dagar nästa vecka. Helst veckodagar och inte för sent dock. Tröttheten är oförutsägbar ![]()