Bakalitenkaka skrev 2015-04-09 19:07:46 följande:
Såg att ni tidigare skrivit om tips på vattengympa, jag har hört att PAUS Spa i Linköping ska ha jättebra vattengympa för gravida. Kan inte bestämma mig om jag själv tycker de e värt ett försök (kör själv lite gravidyoga just nu). Och vad gäller mammakläder tar jag gärna emot fler tips, är inte alls lätt och hitta. Hur gör ni med träningskläder t.ex.? Har haft supersvårt att hitta något över huvud taget.
Jag har också hört att dom är bra. Men det verkar som att man inte kan betala per tillfälle vid dom flesta ställena, vilket är tråkigt för såna som mig som jobbar lite hur som helst dag, kväll och natt :/
Haha just träningskläder har jag inte funderat på för träningspeppen har legat ungefär i botten sedan jag blev gravid ;) Tänkt hur många gånger som helst att nuu är det dags att komma igång igen när jag mår bättre, men det vill sig inte!
Jag köpte en del vanliga (ej träning) mammakläder på Zalando i början av graviditeten som fortfarande funkar bra, ett tips är att kolla såna sidor. Annars är det bara H&M här i stan som jag hittat något över huvud taget på!