• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • malink80
    lanylena skrev 2015-03-10 09:38:19 följande:

BIM idag. Tokblankt test.. imväntar Tant Röd nu då.... då blir det försök nr 3 nästa gång och "risk" för decemberbebis. Men vi kör ändå. Det kommer aäkert ta sig då. :-P

Jag känner ungefär samma =) "risk" för decemberbebis nästa försök å jag lovar att man får plus då, haha!   Min äldsta son är född dagen innan julafton  min andra son är född 23novmber =)
  • malink80
    malink80 skrev 2015-03-10 09:45:27 följande:
    Jag känner ungefär samma =) "risk" för decemberbebis nästa försök å jag lovar att man får plus då, haha!   Min äldsta son är född dagen innan julafton  min andra son är född 23novmber =)
    det blir mitt 3e försök näsa gång med
  • lanylena

Jag har skapat en apriltråd nu. BIM april 2015 heter den. Välkomna ni som inte plussat i mars!

• Fian88

Räknade ut nu att tar det sig inte denna gången men nästa så har jag bf 28 december. Funderar skarpt på att hoppa över nästa försök i så fall! Hade det handlat om 1-15 december så ok men vill nog inte riskera att få på julafton..

• malink80
    Fian88 skrev 2015-03-10 09:56:56 följande:

Räknade ut nu att tar det sig inte denna gången men nästa så har jag bf 28 december. Funderar skarpt på att hoppa över nästa försök i så fall! Hade det handlat om 1-15 december så ok men vill nog inte riskera att få på julafton..

bf 28e är väl jättebra =)    risken är ju större att du går över 1vecka så då blir det ett januaribarn ;)
  • Fian88
    malink80 skrev 2015-03-10 10:04:03 följande:
    bf 28e är väl jättebra =)    risken är ju större att du går över 1vecka så då blir det ett januaribarn ;)
    Jo men med sonen gick jag bara över 3 dagar så tror inte det! Ska prata med sambon. Men förhoppningsvis blir det ju bf 4/12
  • minaday

Fyfan vad trött man blir! Igår positivt och idag detta?! Så jävla negativt det kan bli!! Och var är mensen? Bim+3!! Orkar inte mer...

• canada
    minaday skrev 2015-03-10 10:18:43 följande:

Fyfan vad trött man blir! Igår positivt och idag detta?! Så jävla negativt det kan bli!! Och var är mensen? Bim+3!! Orkar inte mer...

php6AvkSi84072.jpg

Trist!! Förstår hur du känner dig, själv tog jag ett nytt test idag o det blev inte ens ett kontrollstreck, så tills dess att mensen dyker upp kan vi väl skylla på testen ?? :). Och när den kommer (OM) så är det bara att bryta ihop o komma igen! Håller tummarna för att din mens inte dyker upp o ett plus!
  • halo83
    Fian88 skrev 2015-03-10 09:16:11 följande:

Men om bim kan vara på lördag är du tidigt ute! Så hoppet är inte ute än . Testa tidigt KAN visa fyra dagar innan men bara för typ 50% av de som testar. Så länge mensen inte kommit så fortsätter vi hoppas!

Jahaaa..trodde de va säkert att det skjlle visa nåt in an om jag var gravid...åh då kan jag hoppas någon dag till...vet att jag desdutom verkar vara låghormonare..fick ta 16 (!) Test med mina två andra barn innan exet ens ku de se nåt...

får köpa hem e laddnin tester till då :)
  • pepparkakan
    jess89 skrev 2015-03-10 09:23:37 följande:

Hej alla barnsugna!

Jag håller på att bli lite galen och behöver lite feedback. Såhär är det:
    Jag tog ut min spiral i slutet av januari, närmare bestämt den 27de. Jag har haft ganska regelbunden mens under alla 9 år jag haft spiralen och två dagar efter uttaget fick jag min mens igen, denna gången mycket rikligare än vanligt.

Min mens har fortfarande inte kommit för andra gången, har en cykel på ca 25 dagar vilket innebär att den är 16 dagar sen. Jag har gjort graviditetstest som visar negativa, men jag känner mig helkonstig. 

Vårtgårdarna har blivit mörkare, brösten är större, mår lite illa om kvällarna och känner en konstig smak i munnen, har varit gasig som bara den och arg som ett bi på min sambo och hans dotter...

Fick härom dagen lite lätt mensvärk och gjorde ett ägglossningstest som visade svagt positivt. Har för mig att jag läst att hormonerna vid graviditet och ägglossning är lika varandra och att ett positivt ägglossningstest kan tyda på att man är gravid.

Gjorde senaste gravtestet ca en vecka efter BIM och det var som sagt negativt.

Vad tror ni? Jag blir galen.. Är jag skendräktig eller kan graviditetstesten visa negativt fast man är gravid?

Hej!

Var det en hormonspiral du hade? Jag tog ut min förra året och fick precis som du mens två dagar efter uttag. Sen dröjde det 60 dagar innan jag fick min mens igen. Däremellan hade jag i perioder alla möjliga konstiga gravsymtom. Helskumt! Men min gyn sa att det kan ta ett tag innan kroppen kommer igång efter spiral.

Hoppas för din skull att det inte är likadant för dig och att du faktiskt är gravid (om det är det du vill) men detta är min erfarenhet iallafall. Lycka till!
Svar på tråden BIM Mars 2015