• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • Marta2005

Hoppar oxå in här, 6:e försöket med barn nummer tre. MA i januari med en mens utan äl emellan. Men i dag fick jag positivt äl-testvså det är väl bra att försöka igen! Bim 29 mars

Grattis alla som plussat redan!

• Miaomiao

Bim-4 idag och testade blankt känns kört eftersom jag vet att jag plussar tidigt. Bara att vänta in mensen och sikta in sig på 4:e försöket med BIM i april...

• sweetheart80
    Miaomiao skrev 2015-03-14 16:36:15 följande:

Bim-4 idag och testade blankt känns kört eftersom jag vet att jag plussar tidigt. Bara att vänta in mensen och sikta in sig på 4:e försöket med BIM i april...

Jag tycker inte att du ska ge upp för även om du plussat innan bim förut innebär inte att du gör det varje gång. Är väldigt olika. Så håll hoppet uppe till mensen kommer eller inte kommer. Håller tummarna
  • Angdev

BIM idag, testade imorse. Negativt.... besviken såklart. Tills jag såg att jag använt ett test från förra graviditeten. Bäst före: 2014-09. Så det var en liten tröst att kanske mensen inte kommer. Jaja, hurrar inte högt förrän + på stickan och total avsaknad av mens...

• sowe81
    Miaomiao skrev 2015-03-14 16:36:15 följande:

Bim-4 idag och testade blankt smile4.gif känns kört eftersom jag vet att jag plussar tidigt. Bara att vänta in mensen och sikta in sig på 4:e försöket med BIM i april...

Beror ju också på vilket test man använder. Jag fick streck på graviditetskollens stickor redan i tisdags och ett mkt klart pluss på cb+ i förrgår. Igår visade RFSU digitalt minus och idag RFSU sticka ett mkt svagt streck. Har hört av fler att RFSU inte alls visar så tidigt. Så har du använt dom är hoppet inte ute iaf.
  • HCS
    sowe81 skrev 2015-03-14 20:04:43 följande:

Beror ju också på vilket test man använder. Jag fick streck på graviditetskollens stickor redan i tisdags och ett mkt klart pluss på cb+ i förrgår. Igår visade RFSU digitalt minus och idag RFSU sticka ett mkt svagt streck. Har hört av fler att RFSU inte alls visar så tidigt. Så har du använt dom är hoppet inte ute iaf.

Hur många dagar efter äl var det du fick positivt med graviditetskollens test? Nyfiken då jag själv köpt därifrån denna gång!

Grattis till plusset!
  • Fian88

Kan inte dagarna gå lite fortare!! En vecka kvar tills teststart!

• Fian88

Och ett lite negativt omdöme om Gravidkollens stickor. Jag har fått massa spök på dom!! Så hoppa inte i taket av glädje om ni får svaga svaga streck på dom, bara så ni inte blir så besvikna som jag blivit flera gånger

• sweetheart80
    Fian88 skrev 2015-03-14 20:48:20 följande:

Jag håller med dig. Har bim på torsdag och hoppas få mina tester på måndag em. Blir ju knäpp Haha
  • KaffeTös
    Fian88 skrev 2015-03-14 20:48:20 följande:

Kan bara instämma, tiden går för sakta! BIM den 22/3 men efter 6 dagar med positiva ÄL-test så vet jag inte riktigt hur jag ska räkna..
Svar på tråden BIM Mars 2015