• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • Miaomiao

Underbart att se alla fina plus! Grattis till er!

Själv är jag på BIM-6 idag. Tänkte testa om 2 dagar :)
    Känner av lätt illamående och har molvärk i nedre delen av magen. Skulle vara så kul om det gick vägen den här månaden.

• Jeanette93
    Otti skrev 2015-03-12 12:28:24 följande:

Ja.. Ska ringa ner till min bm på vc imorn och prata lite.. Förra månaden tänkte jag att kroppen säkert fortfarande var i obalans efter p-pillrena.. Men nu är det ju 2 månader sen jag slutade med dom så borde ju inte vara det..

Ja testade med äl stickor och får efter förra grav tydligen kraftiga äl smärtor så ingen tvekan att den var då..

Jag slutade med mina p-piller i Augusti 2014 och mensen krånglar än, så jag ringde gyn och hon sa att det är väldigt vanligt, de kan ta upp till ett år innan mensen kommer tillbaka och kroppen återhämtar sig, men jag fick en tid så att dom ska kolla på mig och så ska jag få en tablett för att "starta" igång mensen, för man vill ju att den sa komma igång så fort som möjligt så att man kan börja göra bebis... Jag trodde inte heller att det kunde ta sån tid innan mensen kom igång, det hör man aldrig någon säga... Lycka till & hör av dig till gyn i säkerhetfall :)
  • Ananasen
    canada skrev 2015-03-12 11:29:28 följande:

Alltså igår var BIM o det kom lite blod. Trodde det va kört men idag försvann mensen och jag köpte ett test, förbannade mig själv för att vara så hoppfull fortfarande, hem o testade trots att det inte är morgon urin. Och minsann ett stort fett plus efter 14 månader. Så ge inte upp alla ni där ute man får faktiskt hoppas, eller hur :)) phpomLi5Z88099.jpg

PH vad kul!! Stort grattis! :)
  • Ang82

Vet inte om kroppen spökar med mig. Hade i helgen lite molvärk men det gick över snabbt. Men nu ikväll har det varat under kvällen och små gnolar i svanken. Känns som mensen är på g men är idag på bim-6 så det är ju ett par dagar kvar. Brukar inte ha någon vidare värk förren max någon dag innan mensen. Väntar några dagar till innan ett test. Men förhoppningar om att det har tagit stiger, ska försöka dämpa det tills testet tagits.

Ni som har plussat innan, kände ni något innan och när testade.

• Annaba88
    halo83 skrev 2015-03-13 08:48:56 följande:

bim -1 fortfarande  tokblanka test.. =(

håller tummarna för dig! Finns de som plussar först efter BIM och på vissa tester står det ju också att man ska testa dagen efter BIM..
  • Marty88
    Ang82 skrev 2015-03-12 20:24:38 följande:

Vet inte om kroppen spökar med mig. Hade i helgen lite molvärk men det gick över snabbt. Men nu ikväll har det varat under kvällen och små gnolar i svanken. Känns som mensen är på g men är idag på bim-6 så det är ju ett par dagar kvar. Brukar inte ha någon vidare värk förren max någon dag innan mensen. Väntar några dagar till innan ett test. Men förhoppningar om att det har tagit stiger, ska försöka dämpa det tills testet tagits.

Ni som har plussat innan, kände ni något innan och när testade.

Jag plussade i onsdags, och hade bim idag, men i över en vecka innan hade jag haft molande värk i magen, ibland så kraftig att jag inte riktigt kunde stå upp.. Det kom på nätterna också, så jag vaknade av det. Det kändes nästan som mensvärk, fast ändå inte... Jag brukar inte ha så innan mens, utan jag brukar också bara känna det någon dag innan, om ens det. Så det kan ju vara något på gång, vänta lite med att testa! :) Även om jag vet hur svårt det kan vara ;)
  • Otti

Jaha.. Ringde bm idag. Fick svar att jag får vänta några månader och fortsätter mensen komma så när äl får jag ringa gyn då...

Svar på tråden BIM Mars 2015