• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • HCS
    Fian88 skrev 2015-03-14 20:50:35 följande:

Och ett lite negativt omdöme om Gravidkollens stickor. Jag har fått massa spök på dom!! Så hoppa inte i taket av glädje om ni får svaga svaga streck på dom, bara så ni inte blir så besvikna som jag blivit flera gånger

Jag har graviditetskollens stavar. Har än så länge inte hört något negativt om dom... Någon som har erfarenhet?
  • Ang82

Jag har en cb och en rfsu båda som ska visa tidigare. Vilken skulle ni välja om ni skulle testa?

• halo83

Bim +1 idag..blankt test.

Inga som helst känningar efter att mensen ska komma. Ilar lite i magen då och då men inte som vid mens då jag får riktigt ont ...

hoppas hoppas jag är eb väligt låghormonare så det är därför det inte visar nåt än..

• Fian88
    KaffeTös skrev 2015-03-14 20:51:57 följande:
    Kan bara instämma, tiden går för sakta! BIM den 22/3 men efter 6 dagar med positiva ÄL-test så vet jag inte riktigt hur jag ska räkna..
    Jättemärkligt det där! Har du kollat upp vad det kan bero på?
  • KaffeTös
    Fian88 skrev 2015-03-14 23:29:21 följande:

Jättemärkligt det där! Har du kollat upp vad det kan bero på?

Nej, jag har googlat runt lite och startat en tråd här på FL men inte blivit klokare av det :( mina ägglossningstester tog Slut igår och jag tänkte egentligen köpa nya idag för att fortsätta hålla koll men bestämde mig för att strunta i det. Min största rädsla är att ägget inte vill släppa men jag tänker låta tiden gå och testa mig med ett graviditetstest vid bim (det som egentligen skulle varit bim) så får vi se.
  • MelinaG

Hej på er!

Jag vill också gärna med på listan, helt ny på Familjeliv. 27-årig tjej som hoppas på att första graviditeten ska ta sig, BIM 22/3. Andra månaden vi försöker och är så spänd på att testa (tiden gå ju alldeles för långsamt) att jag behöver den här tråden för att inte tjata ihjäl min man Cool

• Annaba88
    KaffeTös skrev 2015-03-14 20:51:57 följande:
    Kan bara instämma, tiden går för sakta! BIM den 22/3 men efter 6 dagar med positiva ÄL-test så vet jag inte riktigt hur jag ska räkna..
    Har du testat om du är gravid då? om du blivit gravid redan förra månaden?
  • halo83

Jahopp..får hoppa över till apriltråden. Mensen kom nu. Så ledsen och besviken ..börjar misstänka att jag inte har nån äl då jag ej fått så starka utslag...stegring har funnits men inte så starkt som kontrollsträcket..

• MartinaLarsen

Grattis! Och tack är inne på vårt 8onde försök och har nästan gett upp men tack för att du gav mig lite hopp!

canada skrev 2015-03-12 11:29:28 följande:

Alltså igår var BIM o det kom lite blod. Trodde det va kört men idag försvann mensen och jag köpte ett test, förbannade mig själv för att vara så hoppfull fortfarande, hem o testade trots att det inte är morgon urin. Och minsann ett stort fett plus efter 14 månader. Så ge inte upp alla ni där ute man får faktiskt hoppas, eller hur :))

• kastrullen

Hej,

Jag följer några trådar här men är inte så aktiv. Jag och min sambo är på tredje försöket med första barnet (han har en sedan tidigare). Jag har BIM den 23e och jag har gissat mig till att jag hade ägglossning för en vecka sedan. Igårkväll fick jag jätteont i nedre delen magen och började nästan må illa. Jag har fortfarande lite molvärk men inte lika kraftigt. Vad kan det bero på?

Svar på tråden BIM Mars 2015