• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • Otti

Jaha ännu en månad med väldigt konstig kropp. Förra månaden fick jag mens 4 dagar efter äl. Och denna månad 6 dagar efter äl... Hur ska ägget ens hinna fästa ifall det är befruktat? Känns ju värdelöst ju!!

• canada

Alltså igår var BIM o det kom lite blod. Trodde det va kört men idag försvann mensen och jag köpte ett test, förbannade mig själv för att vara så hoppfull fortfarande, hem o testade trots att det inte är morgon urin. Och minsann ett stort fett plus efter 14 månader. Så ge inte upp alla ni där ute man får faktiskt hoppas, eller hur :))

• schober
    Otti skrev 2015-03-12 11:20:30 följande:

Jaha ännu en månad med väldigt konstig kropp. Förra månaden fick jag mens 4 dagar efter äl. Och denna månad 6 dagar efter äl... Hur ska ägget ens hinna fästa ifall det är befruktat? Känns ju värdelöst ju!!

Gå till en gynekolog för det där låter inte normalt om du var säker på att du hade ÄL de dagarna.

Det tar ca en vecka för ägget att ens vandra ner till livmodern, och sen ska livmoderns väggar "byggas upp" för att sedan bli mens, så 4 eller 6 dagar är väldigt lite....

• halo83

Grattis

canada skrev 2015-03-12 11:29:28 följande:

Alltså igår var BIM o det kom lite blod. Trodde det va kört men idag försvann mensen och jag köpte ett test, förbannade mig själv för att vara så hoppfull fortfarande, hem o testade trots att det inte är morgon urin. Och minsann ett stort fett plus efter 14 månader. Så ge inte upp alla ni där ute man får faktiskt hoppas, eller hur :))

• Fian88

Alltså igår var BIM o det kom lite blod. Trodde det va kört men idag försvann mensen och jag köpte ett test, förbannade mig själv för att vara så hoppfull fortfarande, hem o testade trots att det inte är morgon urin. Och minsann ett stort fett plus efter 14 månader. Så ge inte upp alla ni där ute man får faktiskt hoppas, eller hur :)) phpomLi5Z88099.jpg

Grattis
  • HCS

Stort grattis till dig!
  • Otti

Ja.. Ska ringa ner till min bm på vc imorn och prata lite.. Förra månaden tänkte jag att kroppen säkert fortfarande var i obalans efter p-pillrena.. Men nu är det ju 2 månader sen jag slutade med dom så borde ju inte vara det..

Ja testade med äl stickor och får efter förra grav tydligen kraftiga äl smärtor så ingen tvekan att den var då..

• Fian88
    Otti skrev 2015-03-12 12:28:24 följande:

Ja.. Ska ringa ner till min bm på vc imorn och prata lite.. Förra månaden tänkte jag att kroppen säkert fortfarande var i obalans efter p-pillrena.. Men nu är det ju 2 månader sen jag slutade med dom så borde ju inte vara det..

Ja testade med äl stickor och får efter förra grav tydligen kraftiga äl smärtor så ingen tvekan att den var då..

Kroppen kan vara i obalans länge efter P-pillerstopp. Men prata med barnmorskan och hoppas att mensen uteblir helt nästa månad
  • halo83

kan man va så pass mycket låghormonare att det blir tokblankt 2 dagar innan bim?
    vill ju så gärna se de där strecket, men gissar ändå på att mensen kommer på lördag..

• FlutterDash

Vad härligt med så himla många plus i denna tråden! Grattis till alla! 

Jag har BIM 20 mars. Hoppas det är min tur nu. 

Svar på tråden BIM Mars 2015