• Anonym (Kille)

Varför klär hon sig så jävla utmanande?

Hej!

Jag har funderat lite. Jag undrar hur visa tjejer alltid orkar vara uppklädda? Exempelvis min brors tjej, hon är ett typiskt sånt exempel. Hon ser alltid 100% perfekt ut typ. Sminkad, välklädd och snyggt hår. Hon klär sig sexuellt men varför? Hon är ju tillsammans med min bror..? I söndags exempelvis hade hon väldigt tighta byxor som framhävde hennes rumpa väldigt tydligt. Klart som fan att man tittar. Hon är ju snygg men stör mig så mycket på henne samtidigt.

Vi ska inte tala om hur hon ser ut på krogen. Höga klackar, jättetighta kläder, hon bär ofta kläder som är väldigt urringade. Min bror verkar inte bry sig särskilt mycket om det. Har velat fråga honom flera gånger men vill inte låta spydig. Jag undrar verkligen. Jag skulle aldrig ''våga'' ha en sån tjej som klär sig så då jag vet hur killar tänker när dom ser en sån tjej och varför visa upp sig så för andra? 

Varför klär sig tjejer såhär när dom har partner? 

• Svar på tråden Varför klär hon sig så jävla utmanande?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (J) skrev 2015-02-10 14:51:22 följande:

Ehh... Vad menar du med att klä sig "utmanande"? Tror du hon klär sig på ett visst sätt som en utmaning - en utmaning i vadå?

Du förstår vad jag menar. Lättklädd, visa mycket hud.
    Anonym (behå) skrev 2015-02-10 14:51:25 följande:
    Kan det vara så att många tjejer tror att deras värde sitter i utseende och sexighet och inte i deras person och hjärta/hjärna?

Du behöver förmodligen inte visa din kuk eftersom folk ser och hör dig som person eftersom du är kille.
    Väldigt sorgligt. Tycker det verkar väldigt jobbigt att hela tiden se ''perfekt'' ut.
  • Anonym (f)
    Anonym (Kille) skrev 2015-02-10 14:50:48 följande:
    Tja, för att jag undrar? Vi umgås ofta och hon är tillsammans med min bror. Jag undrar verkligen varför vissa tjejer har behov av att ständigt vissa upp sig.
    Men jesus, kryp fram från under din sten. Kvinnor och män klär sig som dom vill. Hon och din bror har antagligen ett väldigt bra förhållande där de litar på varandra, dålig självkänsla som din brukar vara förödande för förhållanden. Skaffa inte tjej förrän du fixat din taskiga självkänsla.
  • fluu

Förhoppningsvis för att hon gillar det. Du bestämmer för övrigt över dina ögon och det var väl tur att din bror är säkrare på sig själv än vad du är, jobba på det, du har bara att vinna på det.

Jag klär nästan alltid upp mig, för att det är kul.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Mamori

Men hon kanske klär upp sig för att hon vill att din bror ska tycka att hon är snygg...?

• Anonym (Kille)

Men jag menar bara att det är väldigt mycket hud, visa upp sig. Klart man får klä sig hur man vill men jag undrar ju bara? Varför skulle jag ha en dålig självkänsla för att jag inte vill att min framtida tjej visar upp sig så mycket för andra?

Mamori skrev 2015-02-10 15:05:22 följande:

Men hon kanske klär upp sig för att hon vill att din bror ska tycka att hon är snygg...?

Ja men varje gång man ska ut? När han inte ens är med varje gång?
    Anonym (Tjej) skrev 2015-02-10 15:08:04 följande:

Vad heter din bror? 

Adam, hurså?

• Anonym (....)
    Anonym (J) skrev 2015-02-10 14:51:22 följande:

Ehh... Vad menar du med att klä sig "utmanande"? Tror du hon klär sig på ett visst sätt som en utmaning - en utmaning i vadå?

Spelar du dum lr?
  • fluu
    Anonym (Kille) skrev 2015-02-10 15:12:17 följande:
    Men jag menar bara att det är väldigt mycket hud, visa upp sig. Klart man får klä sig hur man vill men jag undrar ju bara? Varför skulle jag ha en dålig självkänsla för att jag inte vill att min framtida tjej visar upp sig så mycket för andra?
    Därför att hade du inte haft kass självkänsla så hade du inte oroat dig för att andra ska titta, "ta" henne eller ens känna att du behöver kontrollera eller bry dig om hur hon klär sig.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (f)
    Anonym (Kille) skrev 2015-02-10 15:12:17 följande:

Ja men varje gång man ska ut? När han inte ens är med varje gång?
    Anonym (Tjej) skrev 2015-02-10 15:08:04 följande:

Vad heter din bror? 

Adam, hurså?

Isåfall skaffar du en tjej som självvalt inte vill klä sig så, för du har aldrig någon rätt att tycka och tänka om någon annans klädval. Men uppenbarligen så gör du det, tycker och tänker om din brors tjejs klädval vilket mer indikerar att du har något snett tänk redan nu. Vilken riktig man bryr sig om hur andras partners klär sig? Och inte minst sin egen brors partner. Du borde berätta för honom hur du tänker, så han har en rimlig chans att välja bort dig i tid.
Svar på tråden Varför klär hon sig så jävla utmanande?