• JK8808

IVF Linköping, februari 2015.

Hej.

Jag och min sambo håller på med vår första och förhoppningsvis enda IVF försök. Jag har tagit gonal-f i totalt 8 dagar och orgalutran i 4 dagar. Igår tog jag den sista sprutan, otrivelle. Och imorgon är det äggplock och sedan återförening på fredag om allt går som det ska, hoppas innerligtSkrattande

Ulraljuden visar att jag har ca 15 äggblåsor i varje äggstock och de är mellan 14-20mm.

Nu börjar jag verkligen bli nervösObestämd. Någon i samma sits?

• Svar på tråden IVF Linköping, februari 2015.
  • JK8808

Va kul o höra :)

Ja, vad skulle man gjort utan sin sambo :)

Händer inte mkt hos mig, ska ju börja testa med ägglossningstest den 17 och sen en FET på det

• Mariah1986

Äppelblomman åh va härligt de låter vill oxå till mvc snart : ) 5 rör de är mycket !! Jag är oxå svåstucken så de ser jag inte framemot hehe !

Jag har vul nu på tisdag, och om vi får se lilla hjärtat slå så ska vi boka ett möte därefter.

• äppelblomman

Hoppas så mycket att er FET ska lyckas JK8808 :) Du får hålla oss uppdaterade..

Lycka till på vul Mariah1986 :) Det kommer säkert gå jättebra!

• Mariah1986

Tack så jätte mycket jk8808 jag har tyvärr känslan av att de inte finns nått därinne men vi får se helt enkelt ska vara där 10.30 så jag är så grymt nervös !!!

• JK8808
    Mariah1986 skrev 2015-04-14 09:40:25 följande:

Tack så jätte mycket jk8808 jag har tyvärr känslan av att de inte finns nått därinne men vi får se helt enkelt ska vara där 10.30 så jag är så grymt nervös !!!

Jag håller tummarna för dig!!!
  • Mariah1986

Hej tjejer idé fanns visst ett litet gryn där inne med ett ticka de hjärta känns helt sjukt de känns som en saga !! Och imorgon har vi hälsosammal

• JK8808
    Mariah1986 skrev 2015-04-14 13:30:30 följande:

Hej tjejer idé fanns visst ett litet gryn där inne med ett ticka de hjärta känns helt sjukt de känns som en saga !! Och imorgon har vi hälsosammal

Grattis grattis grattis!!! Så himla roligt!! :D
  • Mariah1986

Tack : ) känns overkligt men är grymt orolig fortfarande men de kanske man kommer så hela vägen ! Håller tummarna för dig nu !!!!

• äppelblomman
    Mariah1986 skrev 2015-04-14 13:30:30 följande:

Grattis! :D Visst är det coolt att få se den lilla?

Jag fortsätter må pyton, hur mår du?
Svar på tråden IVF Linköping, februari 2015.