Mariah1986 skrev 2015-04-05 15:59:27 följande:
Skönt att du har såna symptom iaf : ) du måste berätta om vul sen !!!!
Igår tig jag ett g test de sista jag hade hemma och de va mycket ljusare än de andra som jag tog förra veckan fick panik sprang och köpte ett cb som visade pluss . Har även ringt 1177 idag och pratat med dom men dom tyckte inte de va något konstigt alls. Utan är man gravid så är man tyckte hon medans jag är livrädd nu!!
Jag har hört att när man har gått några veckor in i grav börjar utslag på stickan att minska lite igen pga att det första grav-hormonerna avtar lite.. så var inte orolig :) allt är säkert som det ska..
Själv har jag tappat 1,5 kg i vikt senaste veckan pga att jag knappt klarar att äta något.. Sambon sa igår "vad smal du har blivit!" (var inte direkt tjock innan, och märker på mina kläder att de sitter lösare nu, förutom precis över nedre delen av magen), men jag hoppas att bebisen ser till att förse sig med den den behöver ändå.. äter vitaminpiller för att försöka kompensera lite.. :P
Parkbänksteorier skrev 2015-04-03 11:27:29 följande:
Hej Linköpingsproffs! Jag undrar om någon av er vet om rmc genomför behandlingar på lördagar? Hur gör de annars om man tajmar cykeln fel, förlänger med fler sprutor eller?
Hej! Håller du på med IVF nu? De brukar försöka pricka in det med höjda/sänkta doser, tror att de har stängt på lördagar och söndagar, ev kanske de gör typ återföringar på lördagar, men vet att de har helt stängt på söndagar iaf..