Mariah1986 skrev 2015-04-14 20:17:08 följande:
Äppelblomman de va de finaste och de häftigaste jag vart med om ! Men trodde faktiskt att man kunde se lite mer i vecka i nio men är glad för de jag såg iaf hjärtat o lilla ryggraden va väl typ de haha . Jag mår bra men är väldigt trött och har ömma bröst sen kan jag bli Putte lite illamående om jag inte äter nått litet ca en gång i timmen .
Hur mår du ? Och vilken vecka är du i ? Kunde du se armar och annat i v 9 när du gjorde vul ??
Vi gjorde vul v 8+1, såg huvud, kropp, hjärta, ryggrad, armar och ben :) dock jobbar jag med ultraljud själv, så är kanske lite lättare att se då när man är van :P
Jag mår väldigt illa (blir värre när jag äter och efter att jag ätit, men om jag inte äter så kräks jag i stället), trött, ingen energi till något, yr, darrig, får knappt i mig någon mat (har idag ätit en tallrik yoghurt, 5 fiskbullar, 2 kiwi, 2 salta kex och några smörgåsrån).. men det är ju av en bra anledning, så bara att stå ut.. jag hoppas att det ska lätta om 3-4 veckor, men förbereder mig på att det snarare blir 3-4 mån för att jag inte ska bli för besviken när det inte försvinner..