• Cissi2801

vi på 30 +

Hej alla!

Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...

Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja

• Svar på tråden vi på 30 +
  • Jamilia
    misslina skrev 2015-05-17 10:20:36 följande:

Vi har inte börjar ännu. Blir vid nästa ägglossning som jag borde ha i början av juni...

Har ni funderat något över exempelvis kub-tester och liknande? Jag har börjat fundera i och med att jag fyller 34 i år... Jag vet inte... Jag kanske bara är nojig... Hur tänker ni?

Jag blir ju oxå 34 senare i år, funderar mkt på dessa kub och nupp och allt vad de testen kallas... Blir jag gravid igen så kommer jag göra ngt sådant! Är tyvärr för dåligt insatt i exakt vad det innebär men vet på ett ungefär! Så ja, jag kommer göra det!
  • Jamilia
    debbie85 skrev 2015-05-17 09:53:19 följande:

Jag skulle nog ta ett nytt test först. Men du gör ju det du känner är bäst. Iom att det är så tidigt så känns det ju lite osäkert om det verkligen är ett plus? Även om det såg ut så.

Ja, ta ett test till absolut! Hellre testa en gång för mycket!! När du är lite närmare BIM! Håller tummarna!
  • Angdev

Hänger på här. 35 och mamma till sonen på 10 månader. Satsar på + och detta blir vårt 7:e försök.

• Jamilia

Oj, mitt senaste blev lite tokigt citerad, till Cissi!

• Angdev

Ni sim undrade över kub och nupp, något särskilt ni undrade över? Gjorde med sonen...

• Jamilia
    debbie85 skrev 2015-05-17 09:14:46 följande:

Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag är så glada! Jag är alldeles fnissig och uppspelt!! ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Vår dotter (född i januari 2014) ska bli storasyster.

Wohoo, stort grattis!!! heja er!! Ni verkar lyckas bra med januari-barn!

Min mens kom, så jag hoppas på nästa månad istället! Då blir det samma variant som ni, fast för oss blir det februari-barn om vi lyckas!
  • Jamilia

Min mens kom igår, som en klocka!! Jaja, kan iaf glädjas åt att den är fullständigt regelbunden och att vi prickade in ÄL till absolut största sannolikhet!

Sen är det ju bara den lilla detaljen kvar att jag ska bli gravid oxå....

Hoppas på nästa månad, nu önskas ett februari-barn!

• Jamilia
    Angdev skrev 2015-05-17 22:55:38 följande:

Ni sim undrade över kub och nupp, något särskilt ni undrade över? Gjorde med sonen...

Blev du erbjuden el önskade ni det själva? Vilken vecka ska man meddela om man vill göra det? Hur går det till?
  • debbie85
    Jamilia skrev 2015-05-17 22:57:27 följande:

Wohoo, stort grattis!!! heja er!! Ni verkar lyckas bra med januari-barn!

Min mens kom, så jag hoppas på nästa månad istället! Då blir det samma variant som ni, fast för oss blir det februari-barn om vi lyckas!

Tack så mycket! Ja, det verkar vara vår grej.

Håller tummarna för att ni fixar ett till februari-barn!
  • Jamilia
    debbie85 skrev 2015-05-17 23:11:45 följande:

Tack så mycket! Ja, det verkar vara vår grej.

Håller tummarna för att ni fixar ett till februari-barn!

Tack så mkt!! <3 Många plus nu i de trådar där jag brukar läsa, får hoppas att det smittar av sig!
Svar på tråden vi på 30 +