• Cissi2801

vi på 30 +

Hej alla!

Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...

Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja

• Svar på tråden vi på 30 +
  • Camilllla
    Jamilia skrev 2015-05-17 22:59:58 följande:

Min mens kom igår, som en klocka!! Jaja, kan iaf glädjas åt att den är fullständigt regelbunden och att vi prickade in ÄL till absolut största sannolikhet!

Sen är det ju bara den lilla detaljen kvar att jag ska bli gravid oxå....

Hoppas på nästa månad, nu önskas ett februari-barn!

Trist, men nya tag nästa månad! Då jävlar :D snart är det er tur :)
  • Camilllla
    debbie85 skrev 2015-05-17 09:14:46 följande:

Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag är så glada! Jag är alldeles fnissig och uppspelt!! ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Vår dotter (född i januari 2014) ska bli storasyster.

Grattis!! :)
  • Jamilia
    Camilllla skrev 2015-05-18 22:51:22 följande:

Trist, men nya tag nästa månad! Då jävlar :D snart är det er tur :)

Hihi, då jävlar!!
  • Kvinna84a

Någon som gjort en utredning?

Fick min mens idag och ringde min Gyn som vill ta blodprov på mig om ett par dagar... Undrar lite vad som händer sen :)

• Jamilia
    Kvinna84a skrev 2015-05-19 11:47:21 följande:

Någon som gjort en utredning?

Fick min mens idag och ringde min Gyn som vill ta blodprov på mig om ett par dagar... Undrar lite vad som händer sen :)

Har inte gjort utredning men funderar litegrann kring hur vården hjälper en med syskon och så... Vi har ju redan ett barn, då blir det kanske ingen utredning gällande syskon...

Har ni försökt ett tag nu när ni påbörjar utredning? Hoppas på det bästa för er!
  • Kvinna84a
    Jamilia skrev 2015-05-21 22:39:21 följande:

Har inte gjort utredning men funderar litegrann kring hur vården hjälper en med syskon och så... Vi har ju redan ett barn, då blir det kanske ingen utredning gällande syskon...

Har ni försökt ett tag nu när ni påbörjar utredning? Hoppas på det bästa för er!

Jag tror man kan få hjälp ändå..trots syskon.

Jag vet inte om det kallas utredning men både jag och min sambo ska lämna blodprover. Jag ska göra ett ultraljud nästa vecka och se om en spolning behövs. Mannen ska lämna spermaprov sen också. Om allt funkar och det inte är några konstigheter får vi väl ha lite tålamod och ge det några försök innan jag börjar med hormoner. Jag går hos en privat Gyn därför görs allt lite snabbare :)
  • Camilllla

Aj aj aj, ägglossning nu! Vi har haft en stressig och oromantisk vecka, så ingen risk att det skulle ha råkat blivit något. Just nu känner jag mig stressad och likgiltig till det mesta, även barn. Så nu blir det kondom om vi får till det i helgen och SEN så är det fritt fram :) 6 veckor till bröllopet nu... Gud vad tiden går!

• Cissi2801

Hej alla!

Jag va in till apoteket efter jobbet och köpte två gravtestet... Ska testa i morgon bitti... Håll tummarna för mig...

Jag sitter fortfarande och undrar ifall de testet jag la in förra lördagen, ifall de skulle ge starkare utslag nu... Är så jävla nyfiken!!

• benjateo
    Cissi2801 skrev 2015-05-25 14:07:28 följande:

Hej alla!

Jag va in till apoteket efter jobbet och köpte två gravtestet... Ska testa i morgon bitti... Håll tummarna för mig...

Jag sitter fortfarande och undrar ifall de testet jag la in förra lördagen, ifall de skulle ge starkare utslag nu... Är så jävla nyfiken!!

Spännande! Håller tummarna
Svar på tråden vi på 30 +