• Cissi2801

vi på 30 +

Hej alla!

Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...

Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja

• Svar på tråden vi på 30 +
  • Cissi2801
    Kvinna84a skrev 2015-06-08 16:34:47 följande:
    Va nej!!! Kram till dig!
    Tack, det blir å ta nya tag
  • benjateo
    Cissi2801 skrev 2015-06-08 14:49:34 följande:

Jag åkte på missfall i förra veckan

Åh nej, beklagar  
  • RapidAngel

Hej alla!
    Först: Jag beklagar Cissi2801. Fruktansvärt tråkigt.

Sen undrar jag om man kan ha ägglossning UTAN att känna av det i kroppen eller märka det på flytningar? Jag ska, enligt apparna, ha ägglossning idag (tempar med NC) men jag känner INGENTING och fick heeeelt blankt på mitt ÄL-test i morse. Är det möjligt att inte känna någonting alls?

• Camilllla
    Cissi2801 skrev 2015-06-08 14:49:34 följande:

Jag åkte på missfall i förra veckan

Vad tråkigt! :( Hoppas det tar sig på nytt snart...
  • Camilllla
    RapidAngel skrev 2015-06-09 14:40:01 följande:

Hej alla!

Först: Jag beklagar Cissi2801. Fruktansvärt tråkigt.

Sen undrar jag om man kan ha ägglossning UTAN att känna av det i kroppen eller märka det på flytningar? Jag ska, enligt apparna, ha ägglossning idag (tempar med NC) men jag känner INGENTING och fick heeeelt blankt på mitt ÄL-test i morse. Är det möjligt att inte känna någonting alls?

Skrev just till dig i en annan tråd :) som sagt, man kan absolut ha ägglossning utan att känna av det. Det är olika från person till person. Hur var det, har du just slutat med piller? Har du gjort äl-test tidigare eller var det första idag? Om testet är helt blankt så är det inte så troligt att du har ägglossning nu, men det kan gott och väl bli imorgon eller i övermorgon :) Fortsätt testa!
  • RapidAngel
    Camilllla skrev 2015-06-09 16:42:34 följande:
    Skrev just till dig i en annan tråd :) som sagt, man kan absolut ha ägglossning utan att känna av det. Det är olika från person till person. Hur var det, har du just slutat med piller? Har du gjort äl-test tidigare eller var det första idag? Om testet är helt blankt så är det inte så troligt att du har ägglossning nu, men det kan gott och väl bli imorgon eller i övermorgon :) Fortsätt testa!
    Tack Camilllla! Du är en klippa! Känns bra att veta att det inte alltid känns...dock så tror jag mig ha känt ÄL tidigare. Men det kanske är olika från månad till månad ELLER så har du rätt, den har inte varit! :) vi fortsätter vuxenmysa och jag ska hålla utkik efter symptom! Tack igen :)
  • TheRealMe

Hej hoppar in här. Är 30 år o har ett barn som blir 3 år om en månad! Jag o min man har försökt i över 1 år på att skaffa ett syskon men har haft oregelbunden mens. Så åt första kuren av Pergo o hade ägglossning i helgen nu är det bara att invänta "mensen".

• Cissi2801

Hej igen.. Mensen kom i gång igår igen, efter tre veckors väntan... Det blir att försöka igen för en till graviditet, efter missfallet för tre veckor sedan

• Kvinna84a
    Cissi2801 skrev 2015-06-28 10:16:20 följande:

Hej igen.. Mensen kom i gång igår igen, efter tre veckors väntan... Det blir att försöka igen för en till graviditet, efter missfallet för tre veckor sedan

Hoppas ni lyckas denna gång!
  • Cissi2801
    Kvinna84a skrev 2015-06-28 16:31:36 följande:
    Hoppas ni lyckas denna gång!
    Tack... Kan behöva peppandet nu
Svar på tråden vi på 30 +