vi på 30 +
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Jag åkte på missfall i förra veckan
Hej alla!
Först: Jag beklagar Cissi2801. Fruktansvärt tråkigt.
Sen undrar jag om man kan ha ägglossning UTAN att känna av det i kroppen eller märka det på flytningar? Jag ska, enligt apparna, ha ägglossning idag (tempar med NC) men jag känner INGENTING och fick heeeelt blankt på mitt ÄL-test i morse. Är det möjligt att inte känna någonting alls?
Jag åkte på missfall i förra veckan
Hej alla!
Först: Jag beklagar Cissi2801. Fruktansvärt tråkigt.
Sen undrar jag om man kan ha ägglossning UTAN att känna av det i kroppen eller märka det på flytningar? Jag ska, enligt apparna, ha ägglossning idag (tempar med NC) men jag känner INGENTING och fick heeeelt blankt på mitt ÄL-test i morse. Är det möjligt att inte känna någonting alls?
Hej hoppar in här. Är 30 år o har ett barn som blir 3 år om en månad! Jag o min man har försökt i över 1 år på att skaffa ett syskon men har haft oregelbunden mens. Så åt första kuren av Pergo o hade ägglossning i helgen nu är det bara att invänta "mensen".
Hej igen.. Mensen kom i gång igår igen, efter tre veckors väntan... Det blir att försöka igen för en till graviditet, efter missfallet för tre veckor sedan
Hej igen.. Mensen kom i gång igår igen, efter tre veckors väntan... Det blir att försöka igen för en till graviditet, efter missfallet för tre veckor sedan