vi på 30 +
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
ÄL + 7 ca för mig idag, inga konstiga el ovanliga känslor i kroppen så här långt iaf! ![]()
känns lite hopplöst, då min kropp håller exakt samma mönster varje månad... Mens, sen ÄL-flytningar, ömma bröst, ÄL, flytningar avtar, ömma bröst avtar.... Sen ömmar brösten igen litegrann och sen mens! Alltid samma mönster!! Iofs ska man väl vara glad att allt flyter på men känns så tröstlöst och uppgivet redan direkt efter ÄL när allting går enl samma gamla visa liksom! Då ger jag upp redan tidigt....
Plussade igår med cb med veckoindikator! Väldigt glad just nu, vd är beräknat till 17 januari
!
Slutade med P-piller i december men känns som förra månaden var första försöket på riktigt. Hoppas på en januari bebis istället :)
Förstår att det är lätt att känna sig uppgiven när det är så..! Hoppas mönstret ändrar sig snart :) Tycker du verkar vara vid gott mod än så länge iaf, och det är ju positivt!
Några planer på att testa före bim denna månad? :)
Oj... Råkade skicka!
Väntar förmodligen in mensen nu på lördag!! Vi får se!
Ni då, hur ligger ni till i dagar och så?
Åh, tråkigt! Hoppas att du är gravid ändå!
Jag är på ÄL+1/BIM-7. Så seeegt att vänta. Har molvärk, trötthet, humörsvängningar.
*ÄL+7
Hej igen!
Testade igår på BIM -4, heeeelt blankt.... Så nja, känns inte som att det kommer bli ngt denna månaden! Nu testar jag nog inte mer utan väntar förmodligen in men
Åh, tråkigt! Hoppas att du är gravid ändå!
Jag är på ÄL+1/BIM-7. Så seeegt att vänta. Har molvärk, trötthet, humörsvängningar.
Ja, visst är väntan seg! Håller tummarna för dig. Hur lång tid tog det med förra barnet?