• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • Miracle2015

Kommer just från RUL, allt såg bra ut :) BM i princip säker på att det är en pojke! Så nu kan listan uppdateras. Vi väntar en pojke.

• Amazinglife
    Miracle2015 skrev 2015-07-07 15:12:45 följande:

Kommer just från RUL, allt såg bra ut :) BM i princip säker på att det är en pojke! Så nu kan listan uppdateras. Vi väntar en pojke.

Grattis till gossen och att allt såg bra ut :)
  • Hejhejhejilc

Hej alla! Hoppas ni mår bra. Tänkte höra om någon av er skriver blogg eller har tips på någon som bloggar om har bf i höst? Skulle vara kul att följa :) Ta hand om er!

• Sandra1992
    Hejhejhejilc skrev 2015-07-12 11:15:59 följande:

Hej alla! Hoppas ni mår bra. Tänkte höra om någon av er skriver blogg eller har tips på någon som bloggar om har bf i höst? Skulle vara kul att följa :) Ta hand om er!

Hej jag bloggar :) har bf i november sandraaaisaksson.blogg.se
  • Charlie40

Hej tänkte höra om det finns ngn mer som har fått sammandragningar tidigt? Jag har känt mer och mer och blir nervös att livmodertappen blir påverkad. Har flera under dagen och även under vila. Blev sjukskriven i v20 för tidiga SD under förra graviditeten men gick hela vägen ut ändå. Jag är idag i V22( 21+2) funderar på att boka tid hos bm för att kika så att tappen är ok. Har tid v25 men det känns långt fram just nu.

• Maja 1

Hej!! Jag bloggar också. Väntar femte barnet 26 November. Www.defyrabasta.bloggo.nu läs gärna.
  • Nilla6
    Charlie40 skrev 2015-07-12 15:41:46 följande:

Hej tänkte höra om det finns ngn mer som har fått sammandragningar tidigt? Jag har känt mer och mer och blir nervös att livmodertappen blir påverkad. Har flera under dagen och även under vila. Blev sjukskriven i v20 för tidiga SD under förra graviditeten men gick hela vägen ut ändå. Jag är idag i V22( 21+2) funderar på att boka tid hos bm för att kika så att tappen är ok. Har tid v25 men det känns långt fram just nu.

Jag är i vecka 20+2 och har haft sammandragningar i flera veckor, gått upp massor i vätska men prover ser bra ut, går hos läkare varannan vecka för att hålla koll på vätska m.m, han kände då på tappen som var stängd och bakåt men lite uppmjukad så då blir man ju lite orolig, speciellt eftersom jag fått ondare efter det.
  • frida1991

Jag bloggar med! fridaasp.spotlife.se  (bf 4 dec) kram!
  • gummsanmadde

Hej. Går in i v24 idag, ha haft sammandragningar nu i några veckor men den senaste vecka så gör vissa ont, rätt bra ont å det ska det väl inte göra? Jag få sammandragningarna flera gånger om dagen å ibland på natten.. ska man kolla upp det? Bm kommer inte tycka man är nojjig å löjlig?

Svar på tråden Novemberbebisar 2015