• Anonym (anonym)

dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!

Hur ska jag stötta min 18 åriga dotter som  inte vågar bajsa hos sin pojkvän? Hon mår jättedåligt över detta och säger att dom aldrig kommer kunna flytta ihop pga det och att hennes pojkvän tycker att hon är fånig. Jag vill ordna psykologkontakt med henne men hon tycker bara att det är pinsamt att prata om med vem som helst. Jag kan inte fortsätta se henne må såhär dåligt. Vad göra?

• Svar på tråden dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!
  • Anonym (dottern)
    Anonym (hmmm) skrev 2015-03-14 22:59:29 följande:

men du 'outar' ju din dotter på ett av sveriges största forum, så även om det inte var din dotter som skrev så finns det väldigt stor risk att din dotter kännser igen sig om hon läser det du skriver

du skriver om ett problem som faktiskt är stort för många tjejer, det som stör mig är att du gör det på ett sätt som för tankarna till troll

Inget kul när mamma gör så här!
  • Anonym (anonym)
    Anonym (hmmm) skrev 2015-03-14 22:59:29 följande:
    men du 'outar' ju din dotter på ett av sveriges största forum, så även om det inte var din dotter som skrev så finns det väldigt stor risk att din dotter kännser igen sig om hon läser det du skriver

du skriver om ett problem som faktiskt är stort för många tjejer, det som stör mig är att du gör det på ett sätt som för tankarna till troll
    ja och jag är säker på att den person som låtsas vara min dotter på forumet inte är min dotter utan ett barnsligt troll som gör sig rolig på min bekostnad..
  • Cilla93
    Varför verkar så många tro att TS ljuger? Det här problemet är inte ovanligt. 
  • Anonym (anonym 2)
    Cilla93 skrev 2015-03-14 23:17:13 följande:
    Varför verkar så många tro att TS ljuger? Det här problemet är inte ovanligt. 
    En 18-åring diskuterar inte sina bajsvanor med sina föräldrar dessutom lär dottern inte på länge vara redo att flytta ihop med sin pojkvän.
  • Anonym (hmmm)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-14 23:02:32 följande:
    ja och jag är säker på att den person som låtsas vara min dotter på forumet inte är min dotter utan ett barnsligt troll som gör sig rolig på min bekostnad..
    du förstår intepoängen alls tydligen, eller låtsas inte förstå

nej det är ingen som tror att den pesonen är din dotter, men risken att din dotter kan läsa vad du sskrive rär ju spor, hur tror du hon mår då om hon redan mår så dåligt.

jag hoppas att du är ett troll för annars så är du en förälder som inte bryr sig ett dug om sin dotters integritet och lämnar ut henne.
    att du lämnar ut dina problem är en annan sak kör på bara med dina toavanorom det är vad som gör din dag men man lämnar inte ut andra som du gör
  • Anonym (Vem är vi?)
    Anonym (hmmm) skrev 2015-03-14 23:37:49 följande:

nej det är ingen som tror att den pesonen är din dotter, men risken att din dotter kan läsa vad du sskrive rär ju spor, hur tror du hon mår då om hon redan mår så dåligt.

jag hoppas att du är ett troll för annars så är du en förälder som inte bryr sig ett dug om sin dotters integritet och lämnar ut henne.
    att du lämnar ut dina problem är en annan sak kör på bara med dina toavanorom det är vad som gör din dag men man lämnar inte ut andra som du gör
    Haha jo för vi vet ju precis vem anonym är och vem anonyms dotter är..

Jag har en son som vägrar att bajsa på toaletten utan måste ha blöja på sig är det nån du känner igen tror du?
    Just det min dotter kan inte kissa på andra toaletter så hon håller sig hellre tills vi kommer hem så vem kan vi vara?
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anonym 2) skrev 2015-03-14 23:24:12 följande:
    En 18-åring diskuterar inte sina bajsvanor med sina föräldrar dessutom lär dottern inte på länge vara redo att flytta ihop med sin pojkvän.
    Min dotter säger allt till mig. Hon diskuterar alla sina problem med mig och detta är ett problem som  hon har!
  • Anonym (T)

Vad är det exakta problemet för henne? Är hon rädd att han ska veta vad hon gör där inne?

• Anonym (anonym)
    Anonym (hmmm) skrev 2015-03-14 23:37:49 följande:

Men snälla du, jag är anonym. Det är ingen som vet vem varken jag eller min dotter är. Och vad jag vet så är hon inte med i familjeliv. Jag skrev detta inlägget för att jag vill ha råd och stöd ifrån er hur ni tror att jag kan hjälpa henne eftersom hon vägrar prata med psykolog och jag inte vill se henne må dåligt. Hur kan du påstå att jag inte bryr mig om min dotters integritet? Jag är anonym just för att jag gör det. Om jag inte hade brytt mig om det så skulle jag ju visa min profil med namn och allting!
  • Anonym (dottern)
    Anonym (anonym 2) skrev 2015-03-14 23:24:12 följande:
    Jag tycker helt ärligt talat inte om när hon diskuterar mina bajsvanor med mig.

Hon får mig att skämmas så himla mycket.
Svar på tråden dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!