• Anonym (anonym)

dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!

Hur ska jag stötta min 18 åriga dotter som  inte vågar bajsa hos sin pojkvän? Hon mår jättedåligt över detta och säger att dom aldrig kommer kunna flytta ihop pga det och att hennes pojkvän tycker att hon är fånig. Jag vill ordna psykologkontakt med henne men hon tycker bara att det är pinsamt att prata om med vem som helst. Jag kan inte fortsätta se henne må såhär dåligt. Vad göra?

• Svar på tråden dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!
  • Ess
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-14 22:24:47 följande:
    Vanillaextract skrev 2015-03-14 22:20:07 följande:
    Ts är ett troll, någon som fastnat i kiss -och bajsåldern håller på och skiter ut trådar på löpande band. No pun intended.
    vad taskiga ni är! Jag ber om råd och ni skriver såhär..

Att ge henne en riktig magkörare var faktiskt även min första tanke. Sen är ju liksom isen bruten sas.

Det vill nog till något drastiskt för att våga bryta en sådan fobi. 

Har hon svårt att bajsa borta överhuvudtaget, på hotell eller liknande?
    När jag var i hennes ålder så hade jag svårt att bajsa när vi var på semester, det kunde ta en hel vecka innan jag behövde. Men det försvann med åldern, nu har jag inga sådana problem.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (dottern) skrev 2015-03-14 22:38:42 följande:

Men mamma,jag har ju sagt redan att jag får sån ångest när du inte försöker att första mig!

Jag tycker inte att du ska skriva här när du inte har något vettigt att komma med. Barnsligt att låtsas vara min dotter. Detta är inte kul!
  • Anonym (Nej. Bara nej.)

Kan han inte acceptera att hans tjej skiter så är det ju verkligen mycket att ha också.

Anonym (anonym) skrev 2015-03-14 22:26:13 följande:

Nej det gör jag faktiskt inte! Hon har problem med det, och alla har vi olika problem!

• Frontline

Jösses om nu detta är sant så låt hon vara skitnödig och vill hon lätta på trycket får hon åka hem och skita...
    Herregud hur svårt ska det vara att lämna sitt visitkort om man är borta...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (anonym)
    Ess skrev 2015-03-14 22:42:48 följande:
    Att ge henne en riktig magkörare var faktiskt även min första tanke. Sen är ju liksom isen bruten sas.

Det vill nog till något drastiskt för att våga bryta en sådan fobi. 

Har hon svårt att bajsa borta överhuvudtaget, på hotell eller liknande?
    När jag var i hennes ålder så hade jag svårt att bajsa när vi var på semester, det kunde ta en hel vecka innan jag behövde. Men det försvann med åldern, nu har jag inga sådana problem.
    så vitt jag vet så har hon även problem att bajsa på främmande ställen.
  • Anonym (dottern)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-14 22:43:55 följande:

Jag tycker inte att du ska skriva här när du inte har något vettigt att komma med. Barnsligt att låtsas vara min dotter. Detta är inte kul!

Mamma,varför tar du upp detta på ett öppet forum?

Jag blir ledsen nu!
  • Frontline
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-14 22:45:53 följande:
    så vitt jag vet så har hon även problem att bajsa på främmande ställen.

Ja det har jag med bajsar aldrig på främmande ställen.

Men på en toalett går det bra ..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (T)

Förstår din dotter, var själv så. Är nog lite fortfarande i ärlighetens namn. Mitt tips är att sätta på kranen och ha papper i toaletten i början, parfym finns ju också om hon är orolig att det ska lukta.

• Anonym (anonym)
    Anonym (T) skrev 2015-03-14 22:53:39 följande:

Förstår din dotter, var själv så. Är nog lite fortfarande i ärlighetens namn. Mitt tips är att sätta på kranen och ha papper i toaletten i början, parfym finns ju också om hon är orolig att det ska lukta.

Det har jag också föreslagit men hon tycker ändå att det är jobbigt.
  • Anonym (hmmm)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-14 22:43:55 följande:
    men du 'outar' ju din dotter på ett av sveriges största forum, så även om det inte var din dotter som skrev så finns det väldigt stor risk att din dotter kännser igen sig om hon läser det du skriver

du skriver om ett problem som faktiskt är stort för många tjejer, det som stör mig är att du gör det på ett sätt som för tankarna till troll
Svar på tråden dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!