Jag var likadan i den åldern.. Även om den värsta skräcken började avta lite då. Men nör jag var ca 15-18 år så såg jag alltid till att göra mitt yttersta för att bajsa hemma precis innan jag skulle till iväg till pojkvännen för att inte riskera att jag skulle bli tvungen o gå där.. Vi var ju så unga då så båda bodde hemma med våra familjer men sov ofta hos varann, och att någon i hans familj skulle gå in på toa efter mig skrämde mig om möjligt ännu mer... Var vi hemma hos mig gick jag bara ner i källaren på vår andra toalett som jag vet att typ ingen använder så där var de aldrig samma 'press'.
med min nuvarande sambo så har vi inga problem med detta.. Men man gör ju fortfarande sitt bästa för att dölja det värsta (om det skulle va så illa mån gång), vädra med lite frisk luft,se till att det alltid finns sån är grej i toastolen som bildar skum som luktar gott nör man spolar (minns ej namn!?), och om det verkligen krisar så finns det en undangömd tändsticksask någonstans så man kan tända en sticka, eliminerar 99% av lukten! Något jag dock ej klarar av är att bajsa på offentliga toaletter, på jobbet, etc. Jag försöker alltid hålla mig tills ja kommer hem om det verkligen inte är urakut... Jobbigt att vara begränsad pga detta :(