Tess1984 skrev 2015-09-24 20:29:16 följande:
Hej alla tjejer...
Har försökt skriva några inlägg tidigare men det har varit så segt att jag gett upp.
Idag var jag hos läkaren, jag har tydligen svarat bra på behandlingen, nästan för bra. Jag hade 5 äggblåsor, varav 3 kunde släppa denna gången, de andra 2 var alldeles för små. Finns alltså en risk för trillingar, jag vet inte alls hur vi ska göra denna månaden? Trillingar är kanske inget man föredrar men jag föredrar nog det än inga barn alls, om man säger. Läkaren tyckte vi skulle köra på men hon var ändå tvungen att informera om riskerna.
Förra månaden hade vi 2 mogna äggblåsor men blev inte gravid i alla fall, men jag är väldigt kluven.....hur hade ni gjort???
Kram
Tess1984 skrev 2015-09-24 20:44:39 följande:
Hej tjejen, som du såg har jag varit hos läkaren idag, har inte hunnit smälta allt än känner jag, sambon tycker vi kör på men jag är lite kluven.
Hur är allt med dig? Hunnit vila dig nu ordentligt innan du kör på med jobb i helgen? Nu är jag ledig, hela helgen lång. =)
Är väldigt trött, ska snart se hela sverige bakar, mysigt bakprogram =)
Kramar i massor till dig
Hej fina =)
Förstår att du är kluven angående tre äggblåsor som kan släppa. Spontant skulle jag nog säga att jag skulle köra på ändå, men ni måste känna efter kring att det ju kan bli tre, om alla tre ägg mognar.
Med mig är det bra, lite trögstartad efter de lediga dagarna, samtidigt som huvuet inte riktigt kan varva ner haha. Jag har verkligen hunnit vila, och sytt en del också =)
Så härligt att du är ledig nu! Hoppas du får en bra helg med tjejmys o så :D
okej =) har inte sett det faktiskt. Kikar på arne dahl istället haha. Men har bara tre avsnitt kvar... får nog bli wallander efter. fastnat på polisdeckare :P Ska skicka in lite räkningar också, så de dras redan imorgon så jag slipper tänka på det hela helgen =)
massor med kramar!