chbw skrev 2015-09-15 22:29:22 följande:
Nä, här tittar han typ på nån match om året som tur är... :p själv tycker jag fotboll är riktigt trist.. :p haha vad kul! Här är vi spelnördar med =)
Okej =) åh så härligt när man blir nöjd med bilderna man framkallar!
Jaa, flera av mina favoritserier börjar igen efter uppehåll (fast i usa, inte här :P)! Hehe. däremot vet jag inte så många nya. 100 code började häromdagen på femman dock, säsong 1 avsnitt 1. Den verkade rätt bra, så ska nog försöka se den =) Men bl.a. så har awkward och young&hungry börjat, o så ska bones, criminal minds, greys anatomy, doctor who, supernatural m.fl. börja :D så blir massor att se, hehe.
Haha, är typ ett hormonellt vrak känns det som. Sambon var tvungen o åka till jobbet, då kicka hormonerna in o en annan började nästan grina... haha. Och sen surig. Och sen som vanligt igen.. Man blir ju knäpp =) Som tur är lär vi hinna ses en stund imorgon innan det är dags o sova iallafall =) Han är hemma kring 08, så lagom o gå o lägga oss samtidigt :p
Hoppas du får en härlig kväll med! tog efter dig och tände lite ljus o starta en film medans jag syr =) massor med kramar!
Ja fotboll är verkligen tråkigt, händer ju inget. Tittar hellre på ishockey då. =)
Hehe, tur att hösten är laddat med bra tv serier, perfekt en kall höst kväll. Ska kolla upp den 100 code, tror nämligen jag också hört bra om den serien.
Hehe, det förstår jag verkligen. När man har ägglossning då måste det bara ske, inget får komma mellan, typ så känner jag.
Nu ska jag packa min lilla resväska idag ska jag åka ner till Lund efter jobb och sova över hos kusinen, vi ska på den andliga seansen ikväll, spännande.
Skriver imorgon kväll igen och berättar hur det gick, ska även till akupunkturen imorgon innan jag drar till jobb.
Hoppas du får en bra dag, massa kramar