chbw skrev 2015-09-17 09:29:20 följande:
Godmorgon och god "kväll" ;)
Nja. Eller jag får ju typ ont överallt. Men förut vet jag med mig att det främst var vänster sida som gjorde ondast, alltså vänstra äggstocken. Dock ont överallt ä. Nu gjorde det visserligen ondast på vänster men högg på höger också. Borde iallafall ha ägglossat annars blir jag riktigt ledsen med tanke på bpde positivt test o sjuk värk :o
Blä på tal om ledsen, kollade på bäbiskläder inatt o blev helt gråtig o kände mig dålig o ovärdig att vara kvinna. Fan för dessa hormoner :o nu känns det helt normalt igen
Hej =)
Du är också en samsung älskare, jag har den senaste samsung telefonen och den har en vass kamera. =)
Förstår att du blev ledsen, varje gång jag ska öppna något eller se ett klipp på internet så kommer den där satans clearblue reklamen upp, där bebisar skrattar och kvinnan frågor om man vill bli gravid snabbare med ägglossningtest, ja om det vore så enkelt...är jag inne i min PMS- fas, stänger jag av reklamen direkt men är det nu så skiter jag i vilket,vissa dagar må man bättre och andra sämre.
Tack och lov kommer alltid bättre dagar, tänk så hade man varit nere hela tiden?
Jag tycker också det är svårt att förklara ägglossningssmärta, jag får ont antingen på vänster eller höger sida, lite som stickningar och något molande men jag tror min smärta kommer mer från ryggen, haha svårt att förklara.
Nu är det helg igen, jag jobbar hela denna helgen, vad ska du hitta på?
Hur känns det nu efter ägglossning? Kram