Maalon skrev 2015-08-04 09:24:13 följande:
Förstår det! Är avundsjuk, fick verkligen mersmak på Usa! Vi bodde på New York New York, var på Flamingo och åt en kväll, godaste mexikanska på hela resan :D
Allt var så sjukt mäktigt verkligen!
Ja vad kul det vore! Känner inte alls att jag fått någon connection med folk i bim-tråden för augusti, så vore ultimat om man kunde följas åt med er som man snacket med lite mer och mer personligt :)
Jag blir 24 i vinter och min sambo blir snart 30 :) Jag svensk och han norsk, bor som sagt en bit utanför Trondheim. Ni?
Kram :)
Japp, jag saknar USA jätte mycket, livet kändes mycket enklare och roligare där.
Kände ingen press över att bli gravid utan levde dagen som det var.
Nu när jag kom hem till Sverige igen upplever jag samma press, kanske inte som de första dagarna.
Vi åt också på den restaurangen tror jag, var det där dom hade stolar som såg ut som kvinnoben? Tror det fanns sådana stolar ute på uteserveringen. Coolt ställe i alla fall och jag gillade också maten.
Jag har också varit inne i en del trådar under årets lopp men denna är min favorit, roligt att man kan prata om allt annat också och inte bara gravidsnack. =)
Ah trevligt, jag har fyllt 31 i år och sambon fyller 35 nu i November. =)
Nu ska jag ta mig till stranden, ser ut som solchanser hela dagen, så ,man får passa på.. ha en bra dag. kramar