Har du förtroende för regeringen?
Du generaliserar, då blir det aldrig rätt och när vi även vet de är extremt få.
Men jag förstår du gör, då du tror alla är kommunister som inte håller med dig, det är nått du får jobba med.
Jo, en sak till, du kommer aldrig acceptera någon förklaring som ggr emot din agenda.
Så varför skulle jag lägga ned tid på det och när redan allt står då och du medvetet "missförstår ".
Det fattar vi alla att det faller på sin egen orimlighet, vill du försöka igen?
Det ebba la pen sade, det är officiellt så förtal kommer aldrig på plats och det var det hon sade.
Men förstår inom fascismen så ska man aldrig erkänna fel, och det är exakt det vi ser nu, ebba la pen har aldrig fel.
Inte ens när det är så uppenbart som nu.
Vad vi vet är att högerextrema stod och hylla ryssland bara för några veckor sedan, det är tydligen nått vi ska glömma av.
Jag förstår ni skäms svårt för detta, så vilken whataboutism och prata om annat eller glömma ska du komma med nu?
Det är dock riktig komik att du generaliserar och sen tror dig säga nått sakligt och sen tror ingen ser det.
Vi får hoppas att SD och KD brunar upp sig mer, för senaste valet så blev det en satans massa röster mindre.
Och visst är det intressant att högerextrema/SDe inte kan föra sakpolitiska diskussioner.
Inte så konstigt heller, då sakpolitik är de inte intresserad av och diskutera och lösa, det är bara talepunkter för hela slanten som du sen upprepar utan reflektion om det stämmer eller inte.
Jag generaliserar inte, jag ställer en rimlig fråga eftersom det förekom kommunistsymboler och ryska flaggor i ett demonstrationståg ordnat av vänstern.
Att du inte törs svara på en enkel fråga är talande.
du fortsätter alltså att förtala Ebba Busch genom att kalla henne för ?le pen? som är en fransk Putinvänliga högerextremist,
Anser du att ebba Busch är en putinvänlig högerextremist?
Anser du att jag är en högerextremist?
Är du medveten om att jag är judinna? Som du kopplar ihop med nazism?
förstår du vilka felkopplingar du gör?
kan du svara på dessa enkla frågor?