• Bobby Clarke

Har du förtroende för regeringen?

FDFMGA skrev 2018-04-15 21:04:45 följande:

Det var gulligt av dig.

Precis som det var gulligt av dig gentemot krabaten du gjorde tummen upp inför häromdagen - hen som kommit på att jag är hemlig moderator och hade snokat i hens inbox.

Man kan inte annat än häpna över somliga högerdebattörers analytiska förmåga

Tack själv gullet, och fint att se att du fortsätter att skratta åt dina egna skämt.
  • FDFMGA
    Bobby Clarke skrev 2018-04-15 21:24:58 följande:
    Tack själv gullet, och fint att se att du fortsätter att skratta åt dina egna skämt.
    Nja, snarare småler jag vid tanken på somliga högerdebattörers förmåga.

I synnerhet när debattörerna kommer fram till att de motarbetas av hemliga moderatorerSkrattande
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • iTroll
    Anton Chigurh skrev 2018-04-15 20:20:43 följande:
    Patetiskt försök till en räddning.....

• nihka
    FDFMGA skrev 2018-04-15 09:55:08 följande:

Där ser man - mitt förtroende för regeringen går från klarhet till klarhet.

Jag har också kört en PV från 1957 och det var riktigt, riktigt kul

Great minds think alike!
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • FDFMGA
    nihka skrev 2018-04-17 09:46:19 följande:
    Great minds think alike! smile2.gif
    Mm, det tummar vi på smile2.gif
  • FDFMGA

Nu har jag gjort SvD:s Valkompass. Enligt den är jag socialdemokrat Solig

Och enligt den är de partier som ligger längst bort från mina åsikter C och M.

https://www.svd.se/valkompassen-avslojar-om-du-rostar-pa-ratt-parti

• Abegayle70
    FDFMGA skrev 2018-04-19 07:40:03 följande:

www.svd.se/valkompassen-avslojar-om-du-rostar-pa-ratt-parti

Så olika det kan bli. Jag skulle vara moderat, de som ligger längst bort från mig är V och MP.
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • nihka
    FDFMGA skrev 2018-04-19 07:40:03 följande:

www.svd.se/valkompassen-avslojar-om-du-rostar-pa-ratt-parti

Hahaha! Så du står närmare SD än M.

Jag är tydligen Liberal och står lägst ifrån SD, KD och FI
  • Gabbe75
    nihka skrev 2018-04-15 13:57:00 följande:
    NMR är från och med årets val ett parti som man kan rösta på så vi kommer nog se än mer av deras rekrytering. När de begår brott kan man ta dem för det. Hets mot folkgrupp. Ordningslagen kan oberopas gällande affichering, sirener och (grön) rök.

En del av deras propagandamaterial både i pappersform och på nätet borde kunna beslagtas/stängas ner och de ansvariga åtalas. Det finns lagutrymme så det är bara att sätta igång och implementera lagen.

De demokratiska krafterna är starka men osäkra ungdomar är lättledda ungdomar och ett ständigt problem för skolan och samhället.

This is England har kommit till Sverige:

">

Alltfler människor börjar vakna i landet och det är ingenting du kan göra något åt.

Märkligt för övrigt att du talar dig varm för demokrati, samtidigt som förordar antidemokratiska metoder riktade mot grupper som hyser andra politiska åsikter än de du har. Luktar Nordkorea lång väg!
  • nihka
    Gabbe75 skrev 2018-04-19 23:43:58 följande:
    Alltfler människor börjar vakna i landet och det är ingenting du kan göra något åt.

Märkligt för övrigt att du talar dig varm för demokrati, samtidigt som förordar antidemokratiska metoder riktade mot grupper som hyser andra politiska åsikter än de du har. Luktar Nordkorea lång väg!
    Jag känner igen din retorik: "vakna". Jag skulle aldrig stödja ett parti som anser att människor överlag sover som en förklaring att man inte håller med dem. 

På vilket sätt är det "antidemokratiskt" att implementera existerande lagar? När nazister, precis som alla andra, bryter mot lagen håvar man in dem
    Har du sniffat brunt så länge att luktsinnet förvrängts?
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?