• nihka

Har du förtroende för regeringen?

FDFMGA skrev 2018-04-13 13:09:07 följande:
    Nja, Familjeliv är inte ett land utan en privatägd sajt.

I synnerhet "bebbenick" brukar ha svårt att förstå skillnaden mellan Sverige och FamiljelivSkrattande

Att regeringen inte på allvar tagit tag i arvet efter Björklunds flumskola som producerat elever med synnerligen klena kunskaper tycker jag är oroväckande.
    Ja, men det är ju bara en liten klick bebbar med napp som hela tiden skapar nya nick allteftersom de avförs. Andra fattar att man måste hålla sig till forumreglerna om man vill vara kvar. De som inte vill eller kan ta till sig det kan ju inget enskilt riksdagsparti lastas för.
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Bobby Clarke
    nihka skrev 2018-04-13 19:22:51 följande:

Bara när personen talar om att han är sambo med sin dottter. Woody Allen fick ju rätt mycket kritik för det också. Eller du kanske gillar sånt?

Nej det gör jag inte. Svettas du?
  • nihka
    Bobby Clarke skrev 2018-04-13 19:25:49 följande:
    Svettas du?
    Nej, jag är inte ett barn.
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • FDFMGA
    nihka skrev 2018-04-13 19:19:36 följande:
    Ja, men det är ju bara en liten klick bebbar med napp som hela tiden skapar nya nick allteftersom de avförs. Andra fattar att man måste hålla sig till forumreglerna om man vill vara kvar. De som inte vill eller kan ta till sig det kan ju inget enskilt riksdagsparti lastas för.
    Jo, jag vet.

Förstår du vad hen menar med att "Det är fult att läsa privata PM." i sitt svar på mitt inlägg?
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Hero rex
    FDFMGA skrev 2018-04-13 19:35:27 följande:
    Jo, jag vet.

Förstår du vad hen menar med att "Det är fult att läsa privata PM." i sitt svar på mitt inlägg?
    Varför har du inte stängt av mig ännu? Beror kanske på vad som står i privata PM. Är det inte lite fult att läsa dessa?
  • Hero rex
    nihka skrev 2018-04-13 19:19:36 följande:
    De som kallar andra skribenter för nazist och andra hemska saker verkar inte ha något problem medmoderatorerna. Undrar vad det kan bero på? Har du någon tanke? Eller visst ja, du sade ju Adjö för att sedan fortsätta fdmgagga.
  • FDFMGA
    Hero rex skrev 2018-04-13 20:08:39 följande:
    De som kallar andra skribenter för nazist och andra hemska saker verkar inte ha något problem medmoderatorerna. Undrar vad det kan bero på? Har du någon tanke? Eller visst ja, du sade ju Adjö för att sedan fortsätta fdmgagga.
    Nja, nu är jag inte moderator och saknar möjligheter att stänga av dig.

Mej jag är väl medveten  om att åtskilliga skrikhögeraktivister behöver den sortens snuttefiltsom du redan tillgripit och vätt ner för att stå ut med sina tillkortakommanden i vuxenvärldenSkrattande
  • Hero rex

När man är van att bli kallad för både "nazist" och sexualförbrytare så måste jag tillstå att "skrikhögeraktivist" är ett steg i rätt riktning.

• Mysigast

Till trådstartaren. Om du vill göra en undersökning är det inte lämpligt att skriva utifrån att ett svarsalternativ är rätt. Du måste skriva neutralt. Annars finns ingen chans för att få ett rättvisande resultat. För övrigt finns det ingen radikal vänster i regeringen. Allt vänster om SD är inte vänster eller extremt på något sätt.

• FDFMGA
    Hero rex skrev 2018-04-13 21:25:43 följande:
    Gäsp...
    Omk du är trött borde dina föräldrar sedan länge ha skicktat dig i säng, klockan är  ändå halv tio.
    Hero rex skrev 2018-04-13 21:29:48 följande:
    När man är van att bli kallad för både "nazist" och sexualförbrytare så måste jag tillstå att "skrikhögeraktivist" är ett steg i rätt riktning.

Du är ju spritt ny på FL . kan du ge exempel på när du du blivit kallad nazist och sexualförbrytare?

MI
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?