• Anton Chigurh

Har du förtroende för regeringen?

FDFMGA skrev 2018-04-15 09:55:08 följande:

Där ser man - mitt förtroende för regeringen går från klarhet till klarhet.

Jag har också kört en PV från 1957 och det var riktigt, riktigt kul

Så ditt förtroende bygger på, eller åtminstone påverkas av(det går knappast att misstolka det du vill göra gällande här)att partiledaren i partiet du röstar på har rattat en gammal Volvo som DU TYCKER, är.........riktigt, riktigt kul, att köra.

DU......"går" sannerligen från klarhet till klarhet.

Herrejävlar............!!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • FDFMGA
    Anton Chigurh skrev 2018-04-15 10:44:18 följande:
    Så ditt förtroende bygger på, eller åtminstone påverkas av(det går knappast att misstolka det du vill göra gällande här)att partiledaren i partiet du röstar på har rattat en gammal Volvo som DU TYCKER, är.........riktigt, riktigt kul, att köra.

DU......"går" sannerligen från klarhet till klarhet.

Herrejävlar............!!!
    Haha.

Mitt förtroende för din förmåga att skilja mellan skämt och allvar lyser med sin frånvaro.

Ha nu en synnerligen skön vårdagSolig
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • nihka
    K Markatta skrev 2018-04-14 19:20:08 följande:

När det ena regeringspartiet MP pratar om att förbjuda äldre bilar i Stockholm skriver istället Stefan Löfven följande inlägg:

www.facebook.com/stefanlofven/posts/2163438387030377

Det är vår, snön smälter och snart sopas gruset bort från gatorna. Runt om i landet öppnar motorentusiaster i alla åldrar garagedörrarna och rullar ut sina pärlor som skruvats och putsats under vintern.

Som statsminister får jag inte köra så mycket bil, trots att det är bland det bästa jag vet. Därför var det lilla julafton idag när Bobo från TV-programmet "Biltokig" kom förbi jobbet med en modifierad Volvo PV 1957 (550 hästkrafter!) Vi tog en vända runt Gärdet och pratade om den fantastiska motorhobbyn i Sverige, lite gamla bilminnen och en hel del annat.

Tycker du att man ska förbjuda veteranbilar i städerna?
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Abegayle70
    FDFMGA skrev 2018-04-15 10:09:42 följande:
    Inte rätt tråd egentligen, men här är något som vi säkert kan känna samma avsky inför. Jag vet inte om detta också är en låst artikel, i så fall kan jag sammanfatta den senare. handlar om hur nazister värvar skolelever i Ludvika.

www.dn.se/nyheter/sverige/i-ludvika-rekryterar-nazisterna-barn-pa-skolgarden/
    Tack, den kunde läsas utan betalning.

Jag blev fysiskt illamående av den. Viktigt att allt sånt dras fram i ljuset så folk i allmänhet får reda på vad de sysslar med och vad deras historia är.

Och du som klickade ogilla på inlägget:

SKÄMS

Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • nihka
    FDFMGA skrev 2018-04-15 10:09:42 följande:
    Inte rätt tråd egentligen, men här är något som vi säkert kan känna samma avsky inför. Jag vet inte om detta också är en låst artikel, i så fall kan jag sammanfatta den senare. handlar om hur nazister värvar skolelever i Ludvika.

www.dn.se/nyheter/sverige/i-ludvika-rekryterar-nazisterna-barn-pa-skolgarden/
    NMR är från och med årets val ett parti som man kan rösta på så vi kommer nog se än mer av deras rekrytering. När de begår brott kan man ta dem för det. Hets mot folkgrupp. Ordningslagen kan oberopas gällande affichering, sirener och (grön) rök.

En del av deras propagandamaterial både i pappersform och på nätet borde kunna beslagtas/stängas ner och de ansvariga åtalas. Det finns lagutrymme så det är bara att sätta igång och implementera lagen.

De demokratiska krafterna är starka men osäkra ungdomar är lättledda ungdomar och ett ständigt problem för skolan och samhället.

This is England har kommit till Sverige:

https://www.youtube.com/watch?v=e37iudp0EA8
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • FDFMGA
    Abegayle70 skrev 2018-04-15 12:59:54 följande:
    Tack, den kunde läsas utan betalning.

Jag blev fysiskt illamående av den. Viktigt att allt sånt dras fram i ljuset så folk i allmänhet får reda på vad de sysslar med och vad deras historia är.

Och du som klickade ogilla på inlägget:

SKÄMS
    nihka skrev 2018-04-15 13:57:00 följande:
    NMR är från och med årets val ett parti som man kan rösta på så vi kommer nog se än mer av deras rekrytering. När de begår brott kan man ta dem för det. Hets mot folkgrupp. Ordningslagen kan oberopas gällande affichering, sirener och (grön) rök.

En del av deras propagandamaterial både i pappersform och på nätet borde kunna beslagtas/stängas ner och de ansvariga åtalas. Det finns lagutrymme så det är bara att sätta igång och implementera lagen.

De demokratiska krafterna är starka men osäkra ungdomar är lättledda ungdomar och ett ständigt problem för skolan och samhället.

This is England har kommit till Sverige:

Ja, det blir liksom overkligt, svårt att ta till sig.
  • Anton Chigurh
    FDFMGA skrev 2018-04-15 11:14:00 följande:

Haha.

Mitt förtroende för din förmåga att skilja mellan skämt och allvar lyser med sin frånvaro.

Ha nu en synnerligen skön vårdag

Patetiskt försök till en räddning.....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • FDFMGA
    Anton Chigurh skrev 2018-04-15 20:20:43 följande:
    Låt mig uttrycka det så här: Det förvånar mig inte att du behöver tro att min uppfattning om regeringen påverkas av att Löfven kör en PV på¨GärdetSkrattande

Hoppas att du får en synnerligen behaglig söndagsafton nuGlad
  • Bobby Clarke
    Anton Chigurh skrev 2018-04-15 20:20:43 följande:

• FDFMGA
    Bobby Clarke skrev 2018-04-15 20:48:02 följande:
    Det var gulligt av dig.

Precis som det var gulligt av dig gentemot krabaten du gjorde tummen upp inför häromdagen - hen som kommit på att jag är hemlig moderator och hade snokat i hens inbox.

Man kan inte annat än häpna över somliga högerdebattörers analytiska förmågaGlad
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?