• Anonym (kukenifittan)

Knulla ons utan kondom?

Ni som är singlar och knullar nya då och då, skyddar ni er? Själv knullar jag alltid utan gummi för att kondom är så obekvämt och tar bort känslan. Jag står hellre över faktiskt. Det må vara "korkat", men sån är jag. Och väldigt få tjejer säger emot. Och de få som gör det går nästan alltid med på att bli knullade utan, när de är fulla och blivit uppkåtade. Hur är ni?

Och brukar ni berätta att ni tar p-piller eller inte? Fråga om hon tar? Jag blir sjukt nog extra kåt av att inte veta. Det ger en extra kick att spruta i en tjej utan att veta.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Knulla ons utan kondom?
  • Giovanna

Eeh... jag har nånting att berätta för dig... förra sommaren, den där kvällen jag följde med dig hem från krogen... det var kanske inte så smart att du tjatade på mig att skippa kondomen. Jag sitter nu här med lille Nisse 3v i famnen och funderar på om du ska ta ditt ansvar och betala underhåll?

• Anonym (Tjej)

Alltid utan. Jag tar inga p-piller eller något och förväntar mig att killen drar ut eller frågar om han kan spruta i mig innan. Annars får han skylla sig själv. Ibland funkar det ju om det är rätt tid i månaden men ibland är det ju risky.

• Fantasilös

Jag har iofs ppiller men använder inte kondom, skulle aldrig få för mig:p berättar inte att jag äter ppiller och hade nog inte sagt till om jag inte gjorde det, är en chans man får ta hahaha

• Anonym (Klamydia)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-21 22:17:10 följande:

Alltid utan. Jag tar inga p-piller eller något och förväntar mig att killen drar ut eller frågar om han kan spruta i mig innan. Annars får han skylla sig själv. Ibland funkar det ju om det är rätt tid i månaden men ibland är det ju risky.

....ja, för dig är det såklart plättlätta konsekvenser av att ta emot satsen i muttan vid fertil tid i månaden...Obestämd
  • Anonym (skönast utan)

Oftast blir det utan såvida inte tjejen insisterar. Tycker att det är skönast utan och det verkar som många tjejer tycker det också. 

Även när jag knullar eskorter brukar det oftast bli utan. Om man behandlar eskorten som vilken kvinna som helst och får henne tänd och kåt så är det förvånatsvärt många som glömmer kondomen Tungan ute Även de som med emfas hävdar att de aldrig knullar utan och det har mestadels varit med svenska tjejer. Det är kanske dumt, men jag tycker också att det är lite upphetsande att ta risker förutom att det är skönt att få spruta i tjejen.

Har även knullat en tjejkompis utan kondom fastän hon var oskyddad och hade pojkvän. Vi brukade knulla lite då och då och hon brukade vara skyddad så jag hade ingen kondom med. Kåtheten tog över och första gången vi knullade helt utan skydd så hindrade hon mig från att dra mig ur när mitt sprut var på väg. Vid kommande knull försökte jag inte ens.

• Anonym (Klamydia)

Jag har varit oförsiktig med ONS ett fåtal gånger....fick klamydia!
    Sådan jävla tur att det i alla fall var en botbar sjukdom.
    Trots att jag också föredrar utan kondom blir det inget mer slarv nu, säkra partners eller regnrock på.

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Klamydia) skrev 2015-03-21 22:47:27 följande:
    ....ja, för dig är det såklart plättlätta konsekvenser av att ta emot satsen i muttan vid fertil tid i månaden...Obestämd
    Nej det är det ju inte men det är värre för killen hursomhelst. Jag kan ju ändå bestämma om jag vill ha barn eller ej om det händer en olycka men det kan inte han.
  • fjanten

Min väninna hade ett helt oskyddat ons för några veckor sedan. Hon är gravid. Killen vill typ ta livet av sig nu, för hon anser att abort är mord,

• Anonym (Klamydia)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-21 23:44:14 följande:
    Nej det är det ju inte men det är värre för killen hursomhelst. Jag kan ju ändå bestämma om jag vill ha barn eller ej om det händer en olycka men det kan inte han.
    Du använder abort som ett sätt att inte få barn istället för preventivmedel alltså!?
  • Anonym (Ida)

Jag använde aldrig skydd under den tiden jag sysslade med one night stands (är tjej). Ingen av killarna (8 stycken) använde kondom heller trots att jag sa att jag var oskyddad. Men så sitter jag ju också här och är gravid med ett one night stand nu och har dessutom kondylom. Lätt att vara efterklok eller vad dom säger :(

Svar på tråden Knulla ons utan kondom?