• Anonym (kukenifittan)

Knulla ons utan kondom?

Ni som är singlar och knullar nya då och då, skyddar ni er? Själv knullar jag alltid utan gummi för att kondom är så obekvämt och tar bort känslan. Jag står hellre över faktiskt. Det må vara "korkat", men sån är jag. Och väldigt få tjejer säger emot. Och de få som gör det går nästan alltid med på att bli knullade utan, när de är fulla och blivit uppkåtade. Hur är ni?

Och brukar ni berätta att ni tar p-piller eller inte? Fråga om hon tar? Jag blir sjukt nog extra kåt av att inte veta. Det ger en extra kick att spruta i en tjej utan att veta.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Knulla ons utan kondom?
  • Anonym (:/)

Enda gången jag missade blev jag gravid. Alla jag varit med har varit oerhört slapphänta med kondom och jag har behövt plocka fram varje gång.

• Lindsey Egot the only one

Ett barn är ju ingenting jämfört med att få hiv! Är ni inte rädda för HIV eller hepatit C?

• Anonym (skönast utan)
    Lindsey Egot the only one skrev 2015-03-22 04:54:15 följande:

Ett barn är ju ingenting jämfört med att få hiv! Är ni inte rädda för HIV eller hepatit C?

Inte särskilt rädd. Ser man till den statistiska risken som heterosexuell man som mest knullar utan i Sverige så är risken minimal. Jag ägnar mig inte åt analsex (varken skyddat eller oskyddat). Risken är betydligt större för att jag råkar ut för en trafikolycka till eller från mitt ONS eller eskort. Andra saker som jag gör är betydligt mera riskabla som att cykla utan hjälm eller gå utan broddar på vintern.
  • Lindsey Egot the only one
    Anonym (skönast utan) skrev 2015-03-22 05:24:31 följande:
    Inte särskilt rädd. Ser man till den statistiska risken som heterosexuell man som mest knullar utan i Sverige så är risken minimal. Jag ägnar mig inte åt analsex (varken skyddat eller oskyddat). Risken är betydligt större för att jag råkar ut för en trafikolycka till eller från mitt ONS eller eskort. Andra saker som jag gör är betydligt mera riskabla som att cykla utan hjälm eller gå utan broddar på vintern.
    Du borde ju läsa på hur hiv smittar!
  • Anonym (kukenifittan)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-21 22:17:10 följande:

Alltid utan. Jag tar inga p-piller eller något och förväntar mig att killen drar ut eller frågar om han kan spruta i mig innan. Annars får han skylla sig själv. Ibland funkar det ju om det är rätt tid i månaden men ibland är det ju risky.

Är det av slapphet, för att det är skönare eller för spänningen skull du låter dig knullas utan?

Vad gör du om någon sprutar i din fitta då?
  • Anonym (Icke)

Jag knullar ons utan kondom. Går på magkänslan. Tänker att dom inte går runt å bär på nån sjukdom. En ons av tre har fått spruta i mig. Jag äter P-piller så är inte ett dugg orolig för att bli gravid. Ingen av killarna har innan frågat om jag äter P-piller vilket jag kan tycka är lite konstigt.

• Anonym (Icke)
    Anonym (Icke) skrev 2015-03-22 10:05:02 följande:

Jag knullar ons utan kondom. Går på magkänslan. Tänker att dom inte går runt å bär på nån sjukdom. En ons av tre har fått spruta i mig. Jag äter P-piller så är inte ett dugg orolig för att bli gravid. Ingen av killarna har innan frågat om jag äter P-piller vilket jag kan tycka är lite konstigt.

Ska tillägga att jag aldrig åkt på nån sjukdom.
  • Kyrkby
    Anonym (skönast utan) skrev 2015-03-21 22:54:40 följande:

Oftast blir det utan såvida inte tjejen insisterar. Tycker att det är skönast utan och det verkar som många tjejer tycker det också. 

Även när jag knullar eskorter brukar det oftast bli utan. Om man behandlar eskorten som vilken kvinna som helst och får henne tänd och kåt så är det förvånatsvärt många som glömmer kondomen Tungan ute Även de som med emfas hävdar att de aldrig knullar utan och det har mestadels varit med svenska tjejer. Det är kanske dumt, men jag tycker också att det är lite upphetsande att ta risker förutom att det är skönt att få spruta i tjejen.

Har även knullat en tjejkompis utan kondom fastän hon var oskyddad och hade pojkvän. Vi brukade knulla lite då och då och hon brukade vara skyddad så jag hade ingen kondom med. Kåtheten tog över och första gången vi knullade helt utan skydd så hindrade hon mig från att dra mig ur när mitt sprut var på väg. Vid kommande knull försökte jag inte ens.

Vilken bra fantasi och sagoskrivare du är !Spöke
  • Anonym (E)

Jag skäms, är väldigt dålig på skydd. Har inte haft klamydia än men misstänker att karma kommer slå tillbaks på en.

• Anonym (P Nice)

Ni som kör utan skydd med ons, när är ni födda?

Själv är jag född i slutet av sjuttiotalet (är kille) och har aldrig haft sex utan kondom med någon jag inte haft förhållande med (eller, en gång kanske man kan säga, och en annan gång var det nära, när tjejen under akten slet av kondomen, men tack och lov hade jag sinnesnärvaro nog att avbryta eftersom hon inte var någon lämplig person att föra vidare mina gener. Tro mig...)

Massor av gånger när man inte haft kondom har jag låtit det stanna vid oralt (vilket också brukar vara nice) även om båda varit nära att dö av kåtslag. Den ångesten jag skulle ha dagen efter om jag kört utan skulle leda mig till att söka aktiv dödshjälp. Är därför intresserad av att veta om det är ålders- eller generationsrelaterat att köra utan skydd (främst kondom).

Svar på tråden Knulla ons utan kondom?