• Anonym (kukenifittan)

Knulla ons utan kondom?

Ni som är singlar och knullar nya då och då, skyddar ni er? Själv knullar jag alltid utan gummi för att kondom är så obekvämt och tar bort känslan. Jag står hellre över faktiskt. Det må vara "korkat", men sån är jag. Och väldigt få tjejer säger emot. Och de få som gör det går nästan alltid med på att bli knullade utan, när de är fulla och blivit uppkåtade. Hur är ni?

Och brukar ni berätta att ni tar p-piller eller inte? Fråga om hon tar? Jag blir sjukt nog extra kåt av att inte veta. Det ger en extra kick att spruta i en tjej utan att veta.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Knulla ons utan kondom?
  • Anonym (playing safe)
    Anonym (Icke) skrev 2015-03-22 10:05:50 följande:
    Ska tillägga att jag aldrig åkt på nån sjukdom.
    Vänta bara tills du har otur och får riktigt jobbigt kondylom. Visst, det är ofarligt och många får inte så mycket symptom men en inneboende till mig som låg runt lite fick vårtor i precis hela underlivet och berättade att hon grät när hon såg sitt kön i spegeln ett tag.

Det var också enligt henne smärtsamt och långdraget att behandla och sen fick hon dras med ångesten att behöva berätta det för varje ny partner, och undvika sex när hon hade nya vårtor. Resten av livet. Värt det?

Jag fattar inte hur man kan ligga med vem som helst man inte känner utan kondom. Bara att gå med på att göra det betyder för mig att personen är oansvarig och skiter i sin egen och andras hälsa. Extremt avtändande och äckligt beteende.

Men är man inte så nogräknad så får man rätt säkert både de partners och barn man förtjänar.
  • MEE83
    Anonym (P Nice) skrev 2015-03-22 13:43:19 följande:

Ni som kör utan skydd med ons, när är ni födda?

Själv är jag född i slutet av sjuttiotalet (är kille) och har aldrig haft sex utan kondom med någon jag inte haft förhållande med (eller, en gång kanske man kan säga, och en annan gång var det nära, när tjejen under akten slet av kondomen, men tack och lov hade jag sinnesnärvaro nog att avbryta eftersom hon inte var någon lämplig person att föra vidare mina gener. Tro mig...)

Massor av gånger när man inte haft kondom har jag låtit det stanna vid oralt (vilket också brukar vara nice) även om båda varit nära att dö av kåtslag. Den ångesten jag skulle ha dagen efter om jag kört utan skulle leda mig till att söka aktiv dödshjälp. Är därför intresserad av att veta om det är ålders- eller generationsrelaterat att köra utan skydd (främst kondom).

hehe

Jag är född på 80-talet, så jag är inte så många år yngre än dig, när jag har varit singel så har jag också alltid försökt att undvika kondom, och precis som TS, så har jag ganska bra erfarenheter, dvs hyfsat många tjejer är med på sex utan kådis. 

I tonåren var jag ganska ansvarstagande, då var jag faktiskt rätt duktig på att skydda mig med kondom, men jag blev sämre och sämre på det med tiden. 

Har åkt på klamydia, men det är ju enkelt att bota med antibiotika.
  • MEE83
    Batmamba skrev 2015-03-22 13:53:16 följande:
    Jag undrar också! Eller klamydia. Klamydia märks inte alltid och kan göra en infertil.

Jag funderar också över om det här är en åldersfråga. Vi som minns när hiv kom är, av naturliga skäl, på vår vakt.
    HIV är verkligen inget att oroa sig för. Man får ha extrem otur om man får HIV.

Det är väldigt få fall av det, homosexuella män är de som drabbas mest(som hetero snubbe är man rätt lugn), många av de Svenskar som smittas, smittas även när de knullar utomlands.
  • Anonym (Tjej)
    Batmamba skrev 2015-03-22 13:56:41 följande:
    Tror du på allvar att alla talar sanning ang sjukdomar? Det är ju dessutom så att man kan vara smittad utan att själv veta om det. Hoppas att du testar dig efter varje ligg...
    Det är en riskbedömning. Jag gillar inte killar som är players utan mer de osäkra som står i ett hörn och inte varit med så många tjejer, kanske ingen. Kollar också upp dem lite innan, typ om jag har någon kompis som vet vilka de är och så. Den största risken jag tagit var när jag låg med en kille som varit med ett par stycken innan och han var från en liten by i Norrland så jag tänkte att där är väl risken rätt liten ändå. Och han sade att han aldrig haft någon sjukdom. Nåväl, det har ju funkat hittills. Jag testar mig inte efter varje ligg men regelbundet eftersom jag går till gyn regelbundet för en annan grej, och då testar de.
    Anonym (Klamydia) skrev 2015-03-22 14:14:39 följande:
    Det hänger på att de frågar alltså?
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-22 13:48:39 följande:
    Jag har aldrig fått någon könssjukdom heller. Eftersom det är lika riskabelt för mig så frågar jag alltid om det innan. Ligger aldrig med någon kille som någon gång haft en sjukdom eller som legat runt med en massa.
    Du tycker inte du är lite naiv som tror en kille du inte känner och som bara vill stoppa kuken i dig en gång är 100% ärlig med huruvida de har eller har haft någon könssjukdom?

Hur har du koll på sexvanorna hos ett ONS-ragg?

Hur ofta går du på kontroll?

Nej det hänger inte på det. De flesta drar ut även om de inte frågar och tar för givet att det kan vara osäkert. De vill ju inte heller bli lurade till ett barn. Som jag skrev, det är mycket värre för killar att köra oskyddat för de har ingen makt över vad som händer sedan. Hade jag varit kille hade jag alltid kört med kondom.
    Ja det tror jag att de är, eller att jag märker om det är en sån kille som skulle vara oärlig. Märker också ifall de är osäkra eller liksom vet vad de håller på med. Ibland har jag frågat hur många de varit med innan, före sexet.
    Går på kontroll typ en gång i halvåret.

Hade någon kille sagt att han haft typ klamydia eller whatever och blivit botad så hade jag aldrig legat med honom ändå, avtändande med könssjukdomar. Har också vaccinerat mig mot HPV.
  • Har gjort det

Skulle aldrig våga knulla ett ONS utan kondom. Det är man dum i huvet om man gör. Däremot suger tjejen utan och jag kommer aldrig i tjejen, dels för att det är osexigt och dels för att det finns en risk, utan alltid i ansiktet.

• Fjäril Vingad

Aldrig utan kondom. Det är så INTE värt risken. Man måste respektera sin kropp, och andras; för man kan faktiskt gå med könssjukdomar utan att märka av det själv och på så vis riskera att sprida dem vidare. 

• Anonym (Tjej)
    Har gjort det skrev 2015-03-23 12:03:12 följande:

Skulle aldrig våga knulla ett ONS utan kondom. Det är man dum i huvet om man gör. Däremot suger tjejen utan och jag kommer aldrig i tjejen, dels för att det är osexigt och dels för att det finns en risk, utan alltid i ansiktet.

Osexigt att komma i tjejen? Hur menar du nu? Är du en sån som måste se sprutet eller?
  • Har gjort det
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-23 12:09:10 följande:
    Osexigt att komma i tjejen? Hur menar du nu? Är du en sån som måste se sprutet eller?
    Ja jag ser gärna sprutet. Tycker det är tändande när stråle efter stråle träffar tjejen. Dessutom har jag svårt att komma i tjejen. Vill ju inte hålla på i evigheter....
  • Anonym (Tjej)
    Har gjort det skrev 2015-03-23 12:12:29 följande:
    Ja jag ser gärna sprutet. Tycker det är tändande när stråle efter stråle träffar tjejen. Dessutom har jag svårt att komma i tjejen. Vill ju inte hålla på i evigheter....
    Betyder det att du runkar själv sista biten?
  • Har gjort det
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-23 14:43:29 följande:

Betyder det att du runkar själv sista biten?

Nej jag har bra koll på när jag kommer så det brukar jag inte behöva. Om jag tex tar i missionären så blir det lagom att dra sig ur, dra av kondomen och komma upp till ansiktet
Svar på tråden Knulla ons utan kondom?