• Anonym (kukenifittan)

Knulla ons utan kondom?

Ni som är singlar och knullar nya då och då, skyddar ni er? Själv knullar jag alltid utan gummi för att kondom är så obekvämt och tar bort känslan. Jag står hellre över faktiskt. Det må vara "korkat", men sån är jag. Och väldigt få tjejer säger emot. Och de få som gör det går nästan alltid med på att bli knullade utan, när de är fulla och blivit uppkåtade. Hur är ni?

Och brukar ni berätta att ni tar p-piller eller inte? Fråga om hon tar? Jag blir sjukt nog extra kåt av att inte veta. Det ger en extra kick att spruta i en tjej utan att veta.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Knulla ons utan kondom?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Klamydia) skrev 2015-03-23 20:58:49 följande:
    Hur många killar hinner du ligga med på ett halvår?
    Hur många hinner de ligga med mellan testerna, om de ens testar sig?
    De kan ju vara ärliga med vad de vet, men ändå vara smittade...
    Jag ligger inte runt så mycket. Kanske en ny på ett halvår. Så jag hinner testa mig emellan för det mesta. Mja, om man ligger med någon som bara haft en tjej tidigare för flera år sedan borde han nog märkt om han var smittad med något. En gång har jag legat med en kille som var i förhållande med en annan tjej som han låg med men hon hade varit oskuld innan hon träffade honom så då kändes det inte så riskabelt ändå.
    Anonym (Hoppsan) skrev 2015-03-23 21:20:58 följande:

Oväntat att så många skiter i kondomen. Det är lite äckligt av er faktiskt. Jag använder generellt sett alltid kondom med ny sexpartner (innan man båda testat sig) men har missat någon enstaka gång och klamydian kom som ett brev på posten. Jag testade mig naturligtvis eftersom jag i vanliga fall är ordentlig och skyddar mig.

Jag hade klamydia utan symptom vill jag be att tala om för alla er som slarvar. Det är vanligt och ännu vanligare hos killar än hos tjejer. Klamydia kan leda till sterilitet.

Andra sjukdomar som man kan sprida utan att ha symptom är kondylom, herpes, gonorre´. Ni som alltid knullar utan har säkerligen minst en av dessa....eller så kommer ni få. Grattis!

Mm men då är du inte lika noga med vilka du ligger med. Jag skulle tycka att det var jätteäckligt att ligga med någon som hade klamydia även fast kondom användes. Sedan känns det värdelöst med kondom. Jag har legat med folk i 15+ år och aldrig fått någon sjukdom.

Anonym (Tjohejsan) skrev 2015-03-23 21:25:28 följande:

Har du testat om du möjligen går runt och sprider HPV-virus som kan ge kvinnorna livmoderhalscancer? 

Sin egen hälsa?

Det har jag vaccinerat mig för innan jag började med oskyddat sex. Men ja, taskigt av männen som utsätter andra kvinnor för risker, även fast det förstås är kvinnornas ansvar själva.

• Har gjort det

[quote=75057915][quote-nick]Anonym (Sofie) skrev 2015-03-24 12:11:38 följande:[/quote-nick]Så varje gång du hamnar i säng med ett ONS så sprutar du sperman i hennes ansikte?

Menar du att alla tjejer tycker det är ok?

I alla fall jag tycker inte det, vill inte bli sprutad i ansikte eller mun.

Hur många tjejer här inne håller med mig, ganska många skulle jag tro?[/quote

Nu är det inte extremt ofta men ganska och ingen har sagt nej att få det i ansiktet. Naturligtvis skulle jag inte göra på det på nån som säger nej.

• Anonym (Sofie)

Så du frågar innan?
    OK, ja är de med på noterna så visst.
    Trodde bara att de flesta inte var så förtjusta i den behandlingen.
    Du har kanske lyckats träffa partners som stämmer överens med dina preferenser, tur för dig.
    Tänkte att de som gillar sådant mer skulle göra det med sin sambo efter en tid tillsammans, eller för att vara snäll med honom, inget man gör med ett ONS tänkte jag.
    Själv vill jag aldrig ha någon sperma i ansiktet, jag är gift sedan många år, men det förekommer ändå inte hemma hos oss.

• Anonym (Klamydia)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-24 14:32:42 följande:
    Jag ligger inte runt så mycket. Kanske en ny på ett halvår. Så jag hinner testa mig emellan för det mesta. Mja, om man ligger med någon som bara haft en tjej tidigare för flera år sedan borde han nog märkt om han var smittad med något. En gång har jag legat med en kille som var i förhållande med en annan tjej som han låg med men hon hade varit oskuld innan hon träffade honom så då kändes det inte så riskabelt ändå.

Oväntat att så många skiter i kondomen. Det är lite äckligt av er faktiskt. Jag använder generellt sett alltid kondom med ny sexpartner (innan man båda testat sig) men har missat någon enstaka gång och klamydian kom som ett brev på posten. Jag testade mig naturligtvis eftersom jag i vanliga fall är ordentlig och skyddar mig.

Jag hade klamydia utan symptom vill jag be att tala om för alla er som slarvar. Det är vanligt och ännu vanligare hos killar än hos tjejer. Klamydia kan leda till sterilitet.

Andra sjukdomar som man kan sprida utan att ha symptom är kondylom, herpes, gonorre´. Ni som alltid knullar utan har säkerligen minst en av dessa....eller så kommer ni få. Grattis!

Fast detta vet du inget om, han kan ljuga, eller hans flickvän har varit otrogen, vilket han kanske inte vet...
    Folk som behöver ljuga lär sig att göra det så bra att det oftast funkar.
    Man kan vara smittad med både det ena och det andra utan att veta. Det finns många som lever ett liv där de tänker sig att det där med tester inte är nödvändigt för dem, de har ju bara legat med tre och två av dem var oskulder...men det räcker att en av dem slarvat med fel partner en gång.
  • Anonym (Klamydia)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-24 14:32:42 följande:

Mm men då är du inte lika noga med vilka du ligger med. Jag skulle tycka att det var jätteäckligt att ligga med någon som hade klamydia även fast kondom användes. Sedan känns det värdelöst med kondom. Jag har legat med folk i 15+ år och aldrig fått någon sjukdom.

Du kan ju inte påstå dig vara särskilt noga heller eftersom du litar på vad de säger fast de kanske inte ens själva vet.
    Du har bara haft tur.
  • Har gjort det
    Anonym (Sofie) skrev 2015-03-24 14:58:38 följande:

Så du frågar innan?

OK, ja är de med på noterna så visst.

Trodde bara att de flesta inte var så förtjusta i den behandlingen.

Du har kanske lyckats träffa partners som stämmer överens med dina preferenser, tur för dig.

Tänkte att de som gillar sådant mer skulle göra det med sin sambo efter en tid tillsammans, eller för att vara snäll med honom, inget man gör med ett ONS tänkte jag.

Själv vill jag aldrig ha någon sperma i ansiktet, jag är gift sedan många år, men det förekommer ändå inte hemma hos oss.

Ja det är så det ska funka. Var och en gör som den vill. Om det inte är nåt för dig och din man så är det bara att låta bli.

Jag vet inte om dom gör det för å va snälla. Tror inte det. Är ju inte så att jag tjatar direkt.
  • Anonym (kukenifittan)
    Anonym (Sofie) skrev 2015-03-24 12:11:38 följande:
    Så varje gång du hamnar i säng med ett ONS så sprutar du sperman i hennes ansikte?
    Menar du att alla tjejer tycker det är ok?
    I alla fall jag tycker inte det, vill inte bli sprutad i ansikte eller mun.
    Hur många tjejer här inne håller med mig, ganska många skulle jag tro?
    Många tjejer som inte gillar det låter sig ändå få sperman sprutad i munnen och i ansiktet. Antingen av snällhet eller för att få något tillbaka. Eller blir kåta av att låta sig underkastas genom att låta sin kropp utnyttjas till vad man vill.

Det ät min erfarenhet iaf.
  • Anonym (kukenifittan)
    Anonym (Sofie) skrev 2015-03-24 14:58:38 följande:

Jag har sprutat ungefär hälften av mina ragg i ansiktet och/eller munnen första natten. Tror det är mer än snittet, men det beror mycket på vad för tjejer man träffar.
  • Har gjort det
    Anonym (kukenifittan) skrev 2015-03-24 16:46:58 följande:

Många tjejer som inte gillar det låter sig ändå få sperman sprutad i munnen och i ansiktet. Antingen av snällhet eller för att få något tillbaka. Eller blir kåta av att låta sig underkastas genom att låta sin kropp utnyttjas till vad man vill.

Det ät min erfarenhet iaf.

Få tillbaka vadå? Hur kan du ha erfarenhet om du inte gjort det?
  • enola
    Anonym (Tjohejsan) skrev 2015-03-24 12:23:34 följande:
    Som sagt var- män sprider virus som kan ge kvinnor livmoderhalscancer- är det inget att bry dig om? 
    Var din kommentar riktad till mig? I så fall, att man inte ska underskatta risken att smittas av HIV betyder ju inte att man därmed inte ska bry sig om andra risker. Självklart är det alltid urdumt att ha tillfälliga relationer utan att använda kondom, både för att man själv kan råka illa ut och för att man kan skada andra.Min kommentar var bara ett svar till den som tyckte att man inte behöver oroa sig för HIV.
Svar på tråden Knulla ons utan kondom?