• Anonym (Hjälp)

Köpte bara två biljetter som inte räcker till alla mina vänner...

Köpte precis biljetter av en kille på blocket för melodifestivalens final i Stockholm nu på lördag. Jag köpte två biljetter eftersom de var ganska billiga (500 kr styck) på en jättebra plats! Jag tänkte att jag köper två så jag kan bjuda med mig en kompis. Nu väger jag mellan två av mina bästa vänner. Vem ska jag fråga? Om jag frågar den ena kommer kanske den andra ta illa upp. Vi tre umgås som mest, eller ska jag ta med mig min bror istället? Är det fult om jag väljer en av vännerna eller om jag överlåter till dem att själva sinsemellan komma överens om vem som ska få följa med mig? Det fanns bara två biljetter. Hade köpt tre st annars.

• Svar på tråden Köpte bara två biljetter som inte räcker till alla mina vänner...
  • Anonym (kuligt)

Kanske är till nästa år?

• Anonym (Hjälp)
    LFF skrev 2015-03-23 14:18:50 följande:

Eh, melodifestivalsfinalen har redan varit.

Det har den inte alls. Den är på lördag
  • lyft

låt dom slås om den biljett som finns. vinnaren som får den andre att börja blöda först får åka med på melodifestival. Enda vettiga att göra. + du får reda på vilken av dinna kompisar som kan slås och därför är en bättre kompis att ha på sin sida.

• Haskel

Oj, 500 kr/st lät ju "jättebilligt"Drömmer

Säljaren gjorde nog iaf sitt livs affärFlört

• Anonym (Hjälp)
    Haskel skrev 2015-03-23 14:25:16 följande:

Oj, 500 kr/st lät ju "jättebilligt"

Säljaren gjorde nog iaf sitt livs affär

Det var bra platser. Vad tror du ens en biljett kostar?
  • Haskel
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-03-23 14:26:03 följande:
    Det var bra platser. Vad tror du ens en biljett kostar?
    Eftersom pappersåtervinningen inte betalar något för mottaget papper, så borde värdet vara noll.
  • Anonym (Haha)

Haha Mellon har redan varit. Du har blivit lurad ts.

Svar på tråden Köpte bara två biljetter som inte räcker till alla mina vänner...