• Anonym (Hjälp)

Köpte bara två biljetter som inte räcker till alla mina vänner...

Köpte precis biljetter av en kille på blocket för melodifestivalens final i Stockholm nu på lördag. Jag köpte två biljetter eftersom de var ganska billiga (500 kr styck) på en jättebra plats! Jag tänkte att jag köper två så jag kan bjuda med mig en kompis. Nu väger jag mellan två av mina bästa vänner. Vem ska jag fråga? Om jag frågar den ena kommer kanske den andra ta illa upp. Vi tre umgås som mest, eller ska jag ta med mig min bror istället? Är det fult om jag väljer en av vännerna eller om jag överlåter till dem att själva sinsemellan komma överens om vem som ska få följa med mig? Det fanns bara två biljetter. Hade köpt tre st annars.

• Svar på tråden Köpte bara två biljetter som inte räcker till alla mina vänner...
  • Anonym (Lycka till Måns Z)

Bjud inte med någon , de kommer att undra om du fått jucket.

• LFF
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-03-23 14:24:13 följande:
    Det har den inte alls. Den är på lördag
    Vart då nånstans och vilken melodifestival?

Inte i Stockholm och inte den där vinnaren får åka till Wien i maj för stora Eurovision Song Contest. Den vann Måns Zelmerlöv med Heroes för ett par veckor sedan.
  • Anonym (Qwe)

Spoiler:
    Måns Zelmerlöw vinner!

• LaLola
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-03-23 14:24:13 följande:
    Det har den inte alls. Den är på lördag
    Jag hoppas innerligt att du försöker skoja med oss.
  • Anonym (Lycka till Måns Z)
    Anonym (Qwe) skrev 2015-03-23 14:33:43 följande:

Spoiler:

Måns Zelmerlöw vinner!

Ja och oddsen är jätte låg om jag vill spela på det i dag.
  • Inte jag

Du är riktigt blåst ts!! Ha det så roligt i en tom arena med ingen enda artist där. :)

• lyft

med denna nya infon om att du köpt biljetter till något som redan varit så tycker jag du ska ge dinna kompisar var sin biljett och se om dom är lika dumma som dig och åker. sen stannar du hemma och äter popcorn istället.

• Butterscotch

Du kan få köpa några extra biljetter av mig, ts! Jag har en vuxen- och en barnbiljett till finalen i Melodifestivalen 2015.

• Anonym (Hjälp)

Melodifestivalen är visst på lördag, den ni syftar på var ett kval bara

Svar på tråden Köpte bara två biljetter som inte räcker till alla mina vänner...