• Anonym (Hjälp)

Köpte bara två biljetter som inte räcker till alla mina vänner...

Köpte precis biljetter av en kille på blocket för melodifestivalens final i Stockholm nu på lördag. Jag köpte två biljetter eftersom de var ganska billiga (500 kr styck) på en jättebra plats! Jag tänkte att jag köper två så jag kan bjuda med mig en kompis. Nu väger jag mellan två av mina bästa vänner. Vem ska jag fråga? Om jag frågar den ena kommer kanske den andra ta illa upp. Vi tre umgås som mest, eller ska jag ta med mig min bror istället? Är det fult om jag väljer en av vännerna eller om jag överlåter till dem att själva sinsemellan komma överens om vem som ska få följa med mig? Det fanns bara två biljetter. Hade köpt tre st annars.

• Svar på tråden Köpte bara två biljetter som inte räcker till alla mina vänner...
  • Anonym (Nerd)
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-03-23 17:53:37 följande:
    Det var KVAL. Jag vet. Det är ni som är förvirrade. Han sa att de skulle göra om finalen eftersom det blev något lustigt med SVTs röstningsapp. Om inte ni tror, gå om själva och läs om det. Men tydligen är det inte så många som vet stt melodifestivalen är på lördag men han jag köpte ifrån sa att de skulle släppa en stor reklam nu i veckan.
    De går nog ut med informationen 10 minuter före start så de inte får för många tittare.
  • gfjj

Aha, det måste jag se på. Det ska bli intressant med melodifestival tillsammans med fotbollsmatch. Det vill jag veta hur de klarar av.

• Anonym (Nerd)
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-03-23 18:07:02 följande:
    På friends arena i Solna!
    Kul då får du kanske se fotboll.
  • Inte jag

Det var KVAL. Jag vet. Det är ni som är förvirrade. Han sa att de skulle göra om finalen eftersom det blev något lustigt med SVTs röstningsapp. Om inte ni tror, gå om själva och läs om det. Men tydligen är det inte så många som vet stt melodifestivalen är på lördag men han jag köpte ifrån sa att de skulle släppa en stor reklam nu i veckan.

Vad snackar du om? De tog bort alla röster från appen eftersom de hade problem med dom så de gällde inte utan det var bara telefon- och smsröster. Måns vann och kommer åka till Österrike för att representera Sverige
  • Betty Boop

Kan du ta och länka till detta über-hemliga arrangemang?
  • LaLola
    gfjj skrev 2015-03-23 18:09:36 följande:

Aha, det måste jag se på. Det ska bli intressant med melodifestival tillsammans med fotbollsmatch. Det vill jag veta hur de klarar av.

De kanske delar av planen på mitten?
  • Betty Boop

Upplysning till TS: det är match mellan AIK-Norrköping på Friends Arena på lördag. Tror du att Måns ska var med o spela eller?

• viseversa

Snälla ta säg att du skojar med oss? Melodifestivalen har redan varit. På lördag är det en fotbollsmatch på friends arena. Du har just blivit lurad på 1000:- spänn och vägrar inse det.

• nymedlem

Kanske är matchen du köpt biljetter till? Kul, bjud med den kompis som är mest fotbollsintresserad av alla dina 2 kompisar.

• Harmagedon

Det kan inte vara på riktigt!

Ingen människa som är beredd att betala för att se Mellon kan ha missat att den varit.

Svar på tråden Köpte bara två biljetter som inte räcker till alla mina vänner...