• Anonym (Hjälp)

Köpte bara två biljetter som inte räcker till alla mina vänner...

Köpte precis biljetter av en kille på blocket för melodifestivalens final i Stockholm nu på lördag. Jag köpte två biljetter eftersom de var ganska billiga (500 kr styck) på en jättebra plats! Jag tänkte att jag köper två så jag kan bjuda med mig en kompis. Nu väger jag mellan två av mina bästa vänner. Vem ska jag fråga? Om jag frågar den ena kommer kanske den andra ta illa upp. Vi tre umgås som mest, eller ska jag ta med mig min bror istället? Är det fult om jag väljer en av vännerna eller om jag överlåter till dem att själva sinsemellan komma överens om vem som ska få följa med mig? Det fanns bara två biljetter. Hade köpt tre st annars.

• Svar på tråden Köpte bara två biljetter som inte räcker till alla mina vänner...
  • Anonym (lm)
    Alvina skrev 2015-03-24 14:46:57 följande:

Ha ha ha! Underhållning på hög nivå! Hur korkad får man bli?! :)

Tydligen såpass korkad att man går på den här tråden. En person som intresserar sig för melodifestivalen missar inte det faktum att den redan ägt rum. Fårskallar.
  • Anonym (Qwe)

Tyvärr kan denna tråd vara på riktigt! Jobbar med biljettförsäljning och det händer då och då att folk har köpt biljetter på andrahandsmarknaden och dyker upp fel dag...

• Beverly Marsh

Tråkigt när TS försvinner, hade varit mycket roligare om diskussionen fortsatt ett tag till smile2.gif

• ulfsas

Låt dem göra upp med sten sax och påse.

De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Anonym (agda)

Om man köper två (2) biljetter till ett evenemang och själv tänker gå.....så är det nog så för alla att den resterande biljetten inte räcker till alla ens vänner. Matematik årskurs 1 (eller förskoleklass)

• Jennie med ie
    Anonym (agda) skrev 2015-03-25 12:23:38 följande:

Om man köper två (2) biljetter till ett evenemang och själv tänker gå.....så är det nog så för alla att den resterande biljetten inte räcker till alla ens vänner. Matematik årskurs 1 (eller förskoleklass)

Säg inte det, en del hade nog fått en biljett över.
  • Anonym (G)
    Anonym (Qwe) skrev 2015-03-24 20:10:56 följande:

Tyvärr kan denna tråd vara på riktigt! Jobbar med biljettförsäljning och det händer då och då att folk har köpt biljetter på andrahandsmarknaden och dyker upp fel dag...

Precis.

Även om TS skojar finns det folk som hen på riktigt.
  • Anonym (G)

Själv har jag varit med om att ett par ockuperade 2 andra människors sittplatser på en föreställning på Dramaten.

De hade tydligen biljetter till en tidigare inställt datum och helt seriöst trodde att det är bara att sätta sig på samma platser på ett annat datum , istället av att byta biljetter i biljettkassan.

Inte samma sak givetvis , men låter lika vettigt som TS historia.

• Anonym (G)
    Jennie med ie skrev 2015-03-25 12:30:42 följande:

Säg inte det, en del hade nog fått en biljett över.

Haha!!!
  • Anonym (???)
    Anonym (G) skrev 2015-03-25 12:54:59 följande:

Själv har jag varit med om att ett par ockuperade 2 andra människors sittplatser på en föreställning på Dramaten.

De hade tydligen biljetter till en tidigare inställt datum och helt seriöst trodde att det är bara att sätta sig på samma platser på ett annat datum , istället av att byta biljetter i biljettkassan.

Inte samma sak givetvis , men låter lika vettigt som TS historia.

Fixade det sig då? Fick dom som skulle sitta där tillbaka sina playser?
  • Anonym (G)
    Anonym (???) skrev 2015-03-25 13:12:24 följande:

Ja , de som hade de rätta biljetterna fick tillbaka sina platser.

Det var inte slutsålt , så de andra 2 fick sitta på 2 andra lediga platser , så det löste sig för alla.
  • Förtryckt
    Anonym (???) skrev 2015-03-25 13:12:24 följande:

Nej de blev utkörda Vad tror du själv?
    ---
  • Lindsey Egot the only one

Du kan få köpa en till av mig så kan ni gå alla tre

Svar på tråden Köpte bara två biljetter som inte räcker till alla mina vänner...