• Anonym (Hjälp)

Köpte bara två biljetter som inte räcker till alla mina vänner...

Köpte precis biljetter av en kille på blocket för melodifestivalens final i Stockholm nu på lördag. Jag köpte två biljetter eftersom de var ganska billiga (500 kr styck) på en jättebra plats! Jag tänkte att jag köper två så jag kan bjuda med mig en kompis. Nu väger jag mellan två av mina bästa vänner. Vem ska jag fråga? Om jag frågar den ena kommer kanske den andra ta illa upp. Vi tre umgås som mest, eller ska jag ta med mig min bror istället? Är det fult om jag väljer en av vännerna eller om jag överlåter till dem att själva sinsemellan komma överens om vem som ska få följa med mig? Det fanns bara två biljetter. Hade köpt tre st annars.

• Svar på tråden Köpte bara två biljetter som inte räcker till alla mina vänner...
  • molly50
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-03-23 17:53:37 följande:

Det var KVAL. Jag vet. Det är ni som är förvirrade. Han sa att de skulle göra om finalen eftersom det blev något lustigt med SVTs röstningsapp. Om inte ni tror, gå om själva och läs om det. Men tydligen är det inte så många som vet stt melodifestivalen är på lördag men han jag köpte ifrån sa att de skulle släppa en stor reklam nu i veckan.

Jag är ledsen över att behöva säga det. Men jag tror att du har blivit lurad.
    Annars får du gärna länka till informationen om att finalen ska göras om.
    Mattias och Hannah.
  • Tom Araya
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-03-23 14:17:31 följande:

Köpte precis biljetter av en kille på blocket för melodifestivalens final i Stockholm nu på lördag. Jag köpte två biljetter eftersom de var ganska billiga (500 kr styck) på en jättebra plats! Jag tänkte att jag köper två så jag kan bjuda med mig en kompis. Nu väger jag mellan två av mina bästa vänner. Vem ska jag fråga? Om jag frågar den ena kommer kanske den andra ta illa upp. Vi tre umgås som mest, eller ska jag ta med mig min bror istället? Är det fult om jag väljer en av vännerna eller om jag överlåter till dem att själva sinsemellan komma överens om vem som ska få följa med mig? Det fanns bara två biljetter. Hade köpt tre st annars.

Ta med den som du tycker minst om till att uthärda denna plåga och säg till andra att hon blivit skonad, inte bortvald.
  • Anonym (beautifullife)

Hahaha jag dör vad kul!!!

• Dagens11

hahahah troll eller inte dagens garv! hatten av till dig. och måtte du inte vara så dum som du framstår i tråden Skrattande

• Anonym (Hahaha)

Hahaha skrattar så jag dööör! Dehär kan inte vara sant

• nymedlem

Fast gamla biljetter säljs fortfarande på blocket. Så om ts har missat att kolla datum OCH missat att Måns vann finalen så KAN hon faktiskt blivit lurad.

Svar på tråden Köpte bara två biljetter som inte räcker till alla mina vänner...