Jimmie Åkesson hos Skavlan
Skavlan trasslade in sig i 15 år gamla uttalanden av någon i partiet. Vad liknande har många sagt i andra partier.
Skavlan trasslade in sig i 15 år gamla uttalanden av någon i partiet. Vad liknande har många sagt i andra partier.
Ingen baktalar genom att anmärka fakta, hat, tragiskt men sant har dom däremot gjort sig förtjänta av genom att komma hit och förstöra för oss.
Inte för jag säger det är rätt men hela situationen är onödigt, responsen oundviklig.
Vad menar du med att dom försöker, tar dom gladligen emot allt som serveras framför dom utan att göra det minsta själva mer än att förstöra och ofreda.
Att försöka är att lära sig språket och bidra till landet som i att jobba, dom gör precis rena motsatsen.
Det tragikomiska i det hela är att dom har lägre arbetslöshet i sina hemländer än vad Sverige har, bara det, vill man ta framför att skapa så är det ett val man gör.
ööhh det var du som drog till att "svensk kiss är minsann bättre"
Glömmer du ens vad du själv skriver?
Det finns vissa som gör så, NEJ, det finns inte vissa som gör så, i alla fall inga civiliserade människor som bor i ett välfärdssamhälle.
Om mina barn frågar mig nått försöker jag ge informativ bildande svar, inte bara vifta av dom med "det finns vissa som gör så"
Min fråga till dig var då hur man förklarar VARFÖR dom gör så och VARFÖR polis låter dom komma undan med det medan vi skulle omgående bli bestraffade för exakt samma företeelse.
Det är sån förståelse som skapar mer förståelse, som i hatet som uppstår mot dom, tyvärr.
Upprätthålla lagar kan ju vara en mycket bra början, allt dom gör här är olagligt.
Jag tror och är övertygad om att dom är kapabla att hålla en anställning i sina hemländer bara dom önskar det, gör inte du?
Eller är det en handikappad stackars liten folksamling som inte ens klarar av att sköta sina behov som man ska?
Jag VILL betala, polis att upprätthålla landets lagar, inte kasta en snöboll utför en lutning och kolla hur mycket den växer.
Jag tycker man ska visa den vanlige Svensson mer förståelse.
Svensson jobbar, betalar skatt, deklarerar, sopsorterar, köper ekologiskt och gör vad hen ska och ägnar sig inte åt brottslighet. När Svensson blir irriterad på det ökande tiggeriet så ska hen bli skambelagd bara för att hen inte visar mer förståelse. Varför det? Är han högre stående än andra människor och därför ska avkrävas en högre moral?
Jag tycker man ska visa den vanlige Svensson mer förståelse.
Svensson jobbar, betalar skatt, deklarerar, sopsorterar, köper ekologiskt och gör vad hen ska och ägnar sig inte åt brottslighet. När Svensson blir irriterad på det ökande tiggeriet så ska hen bli skambelagd bara för att hen inte visar mer förståelse. Varför det? Är han högre stående än andra människor och därför ska avkrävas en högre moral?