• Anonym (Lappen)

Jimmie Åkesson hos Skavlan

Skavlan trasslade in sig i 15 år gamla uttalanden av någon i partiet. Vad liknande har många sagt i andra partier. 

• Svar på tråden Jimmie Åkesson hos Skavlan
  • Anonym (Besviken)

Håller helt och hållet med! Pinsamt att dra upp massa gammalt skit som inte har med saken att göra. Dessutom tyckte jag att Skavlan hade väldigt svårt att "hålla truten" och låta Jimmy tala till punkt, respektlöst!

Definitivt färdigtittat på Skavlan för min del!

• Gert

Det lät troligen så här i Skavlans öra.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Anonym (Bebisar)
    Anonym (Besviken) skrev 2015-03-27 22:08:35 följande:

Håller helt och hållet med! Pinsamt att dra upp massa gammalt skit som inte har med saken att göra. Dessutom tyckte jag att Skavlan hade väldigt svårt att "hålla truten" och låta Jimmy tala till punkt, respektlöst!

Definitivt färdigtittat på Skavlan för min del!

Han gör ett program som inte faller dig i smaken och du tänker aldrig mer titta? Det är ju inte att överreagera eller så...

Det pinsamma är SD-anhängares totala oförmåga att ta kritik eller saker som inte passar dem. Naturligtvis skulle Skavlan rullat ut röd matta, fixat vackra flickor som stod och fläktade Jimmie med palmkvistar och låtit Björn Söder skriva ner vad han skulle sagt, det hade väl varit enda sättet att göra er nöjda.
  • Anonym (M)

Älskar Jimmie Åkesson. Han är jätterolig!

• Anonym (Dude)

Det var dumt av Jimmie att ställa upp för en intervju eftersom han har 0 % sharm och pondus som representant för SD.
    Det behövs någon som Mathias för möten med media.
    Jag fattar inte vad SD medlemmar ser i Jimmie Åkesson?

• Anonym (Besviken)
    Anonym (Bebisar) skrev 2015-03-27 22:14:55 följande:
     Han gör ett program som inte faller dig i smaken och du tänker aldrig mer titta? Det är ju inte att överreagera eller så...

Det pinsamma är SD-anhängares totala oförmåga att ta kritik eller saker som inte passar dem. Naturligtvis skulle Skavlan rullat ut röd matta, fixat vackra flickor som stod och fläktade Jimmie med palmkvistar och låtit Björn Söder skriva ner vad han skulle sagt, det hade väl varit enda sättet att göra er nöjda.
    På tal om bebisar ja......

Jag begär definitivt inte att Jimmy Åkesson ska särbehandlas på ett sånt sätt du beskriver! Det jag dock begär är att han ska bli behandlad och bemött med respekt vilket inte inträffade i detta fall!
  • Anonym (Som vanligt.)
    Anonym (Bebisar) skrev 2015-03-27 22:14:55 följande:

Du låter som en trasig skiva. Är det lite fräckt att överdriva och tönta sig när man är emot SD och Jimmie Åkesson? Har du verkligen inget vettigare att framföra?
  • Anonym (Tjaba)

Jag har iallafall köpt en snygg tröja och snygga mjukbyxor i fb gruppen : Kläder för sverigedemokrater

Tycker Jimmy skötte sig bra. Gött med lite semesterskägg :)

• Anonym (Bodil B)

Skönt att han är tillbaka. Han är som en spindel i nätet, håller lite ordning på de sina. Han vet alltid vad han ska säga och är saklig. Han håller sig till fakta. Mycket disciplinerad och förtroendeingivande. Han är helt enkelt jättebra.

Svar på tråden Jimmie Åkesson hos Skavlan