Jimmie Åkesson hos Skavlan
Skavlan trasslade in sig i 15 år gamla uttalanden av någon i partiet. Vad liknande har många sagt i andra partier.
Skavlan trasslade in sig i 15 år gamla uttalanden av någon i partiet. Vad liknande har många sagt i andra partier.
Håller helt och hållet med! Pinsamt att dra upp massa gammalt skit som inte har med saken att göra. Dessutom tyckte jag att Skavlan hade väldigt svårt att "hålla truten" och låta Jimmy tala till punkt, respektlöst!
Definitivt färdigtittat på Skavlan för min del!
Det lät troligen så här i Skavlans öra.
Håller helt och hållet med! Pinsamt att dra upp massa gammalt skit som inte har med saken att göra. Dessutom tyckte jag att Skavlan hade väldigt svårt att "hålla truten" och låta Jimmy tala till punkt, respektlöst!
Definitivt färdigtittat på Skavlan för min del!
Älskar Jimmie Åkesson. Han är jätterolig!
Det var dumt av Jimmie att ställa upp för en intervju eftersom han har 0 % sharm och pondus som representant för SD.
Det behövs någon som Mathias för möten med media.
Jag fattar inte vad SD medlemmar ser i Jimmie Åkesson?
Jag har iallafall köpt en snygg tröja och snygga mjukbyxor i fb gruppen : Kläder för sverigedemokrater
Tycker Jimmy skötte sig bra. Gött med lite semesterskägg :)
Skönt att han är tillbaka. Han är som en spindel i nätet, håller lite ordning på de sina. Han vet alltid vad han ska säga och är saklig. Han håller sig till fakta. Mycket disciplinerad och förtroendeingivande. Han är helt enkelt jättebra.