BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Var på ultraljudet idag och det gick åt helvete, så tyvärr lämnar jag gruppen..
Styrkekramar
Kommer gå super Hallonpaj. :) håller Mina tummar! Ligger hemma på soffan med illamående, är sjukskriven efter moderkaksprovet, varje gång telefonen ringer tror jag det är dom även om jag inte tror det går så fort. Gud vad jobbigt det är att vänta!! Man slits ju mellan hopp och förtvivlan hela tiden.. Ursäkta mitt klagande!!
Hoppas ni har en bra Onsdag. Mitten på veckan redan! Vilken veckodag byter ni vecka?
Tack snälla du :)
Usch då vilken jobbig väntan för dig. Håller tummarna för glada nyheter. Hur mår du efter provet, var det pga det som du blev sjukskriven? Krya på <3
Jag byter vecka på fredag (tror jag, får se mer exakt var jag ligger nästa vecka).
Kom precis från kuben och allt gick bra. Har varit orolig eftersom jag fick avbryta i v 23 i januari i år. Ett steg avklarat i alla fall. Kommer berätta för chef och en kollega nu med tanke på att magen växer som bara den.
Kom precis från kuben och allt gick bra. Har varit orolig eftersom jag fick avbryta i v 23 i januari i år. Ett steg avklarat i alla fall. Kommer berätta för chef och en kollega nu med tanke på att magen växer som bara den.