• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Beya
    Misshjb skrev 2015-05-27 13:38:57 följande:

Kom precis från kuben och allt gick bra. Har varit orolig eftersom jag fick avbryta i v 23 i januari i år. Ett steg avklarat i alla fall. Kommer berätta för chef och en kollega nu med tanke på att magen växer som bara den.

Åh vad underbart! Grattis:)
  • Förvirradsambo

Hej!
    Jag vill gärna vara med här :)
    Jag är i vecka 13 (12+4) och bf är beräknad till 4/12.
    Var på ultraljudet för KUB-test i måndags och allt såg bra ut. Hur går det för er andra?

• nikki06
    Förvirradsambo skrev 2015-05-27 13:53:24 följande:

Hej!
    Var på ultraljudet för KUB-test i måndags och allt såg bra ut. Hur går det för er andra?

Välkommen! Samma bf som mig :)

Här har jag precis varit på inslrivning och fått tid för rul 9/7, låååång tid till. Nu är man hemma igen med illamåendet. Blää! Hoppas det börjat släppa för er andra :)
  • evve88
    Hallonpaj skrev 2015-05-27 13:29:16 följande:

Tack snälla du :) 

Usch då vilken jobbig väntan för dig. Håller tummarna för glada nyheter. Hur mår du efter provet, var det pga det som du blev sjukskriven? Krya på <3

Jag byter vecka på fredag (tror jag, får se mer exakt var jag ligger nästa vecka).

Tack så mycket <3 jo ja mår bra faktiskt, det stramar lite där dom stuckit in nålen men i övrigt har jag inte haft ont i magen eller så alls! Hoppas att värsta missfallsrisken är över.

När var det du skulle till BM?
  • JJ15
    Förvirradsambo skrev 2015-05-27 13:53:24 följande:

Hej!

Välkommen!

Enligt beräkningar har vi bf 5/12 men får veta bättre på fre då vi har tid för kub. Spännande!
  • anabana

Usch, nu i eftermiddags fick jag helt plötsligt en kraftig blödning, blodet rann längs med benen och lite av vad som såg att vara slemhinna kom ut. Gick precis in i v 12 (11+0). Ingen smärta alls och nu har blödningen typ stoppat. Ringde kvinnokliniken men de sa att jag skulle vänta och ringa min barnmorska i morgon för de kan ändå inte göra ngt. Får jag jätteont skulle jag ringa igen... Vet inte hur jag ska göra, finns det ngt hopp??

• Misshjb
    Lizzie09 skrev 2015-05-27 09:21:25 följande:

Var på ultraljudet idag och det gick åt helvete, så tyvärr lämnar jag gruppen..

Beklagar
  • Misshjb
    anabana skrev 2015-05-27 17:35:46 följande:

Usch, nu i eftermiddags fick jag helt plötsligt en kraftig blödning, blodet rann längs med benen och lite av vad som såg att vara slemhinna kom ut. Gick precis in i v 12 (11+0). Ingen smärta alls och nu har blödningen typ stoppat. Ringde kvinnokliniken men de sa att jag skulle vänta och ringa min barnmorska i morgon för de kan ändå inte göra ngt. Får jag jätteont skulle jag ringa igen... Vet inte hur jag ska göra, finns det ngt hopp??

Usch vad jobbigt. Har du gjort vul innan? Jag tycker att du ska åka in och kolla upp för att stilla oron
  • bebba83
    anabana skrev 2015-05-27 17:35:46 följande:

Kan du inte fejka smärta å åka in akut idag???
  • anabana
    Misshjb skrev 2015-05-27 17:52:43 följande:
    Usch vad jobbigt. Har du gjort vul innan? Jag tycker att du ska åka in och kolla upp för att stilla oron
    Vi gjorde ett vul i v 7 och då såg allt fint ut med ett tickande hjärta... Och allting har känts som det ska, med morgonillamående och ömma bröst... Råkade ut för en ofostrig i höstas, men det kom med smygande, och alla symptom hade avstannat innan så jag kände det mer på mig...
Svar på tråden BF december 2015 :-)