BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Kom precis från kuben och allt gick bra. Har varit orolig eftersom jag fick avbryta i v 23 i januari i år. Ett steg avklarat i alla fall. Kommer berätta för chef och en kollega nu med tanke på att magen växer som bara den.
Hej!
Jag vill gärna vara med här :)
Jag är i vecka 13 (12+4) och bf är beräknad till 4/12.
Var på ultraljudet för KUB-test i måndags och allt såg bra ut. Hur går det för er andra?
Hej!
Var på ultraljudet för KUB-test i måndags och allt såg bra ut. Hur går det för er andra?
Tack snälla du :)
Usch då vilken jobbig väntan för dig. Håller tummarna för glada nyheter. Hur mår du efter provet, var det pga det som du blev sjukskriven? Krya på <3
Jag byter vecka på fredag (tror jag, får se mer exakt var jag ligger nästa vecka).
Hej!
Usch, nu i eftermiddags fick jag helt plötsligt en kraftig blödning, blodet rann längs med benen och lite av vad som såg att vara slemhinna kom ut. Gick precis in i v 12 (11+0). Ingen smärta alls och nu har blödningen typ stoppat. Ringde kvinnokliniken men de sa att jag skulle vänta och ringa min barnmorska i morgon för de kan ändå inte göra ngt. Får jag jätteont skulle jag ringa igen... Vet inte hur jag ska göra, finns det ngt hopp??
Var på ultraljudet idag och det gick åt helvete, så tyvärr lämnar jag gruppen..
Usch, nu i eftermiddags fick jag helt plötsligt en kraftig blödning, blodet rann längs med benen och lite av vad som såg att vara slemhinna kom ut. Gick precis in i v 12 (11+0). Ingen smärta alls och nu har blödningen typ stoppat. Ringde kvinnokliniken men de sa att jag skulle vänta och ringa min barnmorska i morgon för de kan ändå inte göra ngt. Får jag jätteont skulle jag ringa igen... Vet inte hur jag ska göra, finns det ngt hopp??