BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Glad midsommar på er allihopa!! Jag har nyss varit ute och tittat på midnattssolen, den är så vacker! Har också fått för mig att jag känt lillärtan i magen nån enstaka gång de senaste dagarna. Men måste nog inbillat mig!
Skickar med en bild på den fantastiska solen!

Hoppas ni haft en trevlig midsommar tjejer! 
Vi for till Ikea häromdagen och inhandlade sill o tunnbröd etc och firade midsommar i riktig svensk anda, självklart med jordgubbstårta och blomsterkrans i håret! Man får göra det bästa av situationen när man bor utomlands ;)
Jag mår fortfarande illa och spyr även om det blivit lite lindrigare nu. Men tyvärr har jag även börjat få halsbränna som jag vaknar av om nätterna. Tycker det är lite tidigt för det än (15+3), någon mer som känner av halsbränna redan?
gällka88: Vilken vacker bild 
Glad midsommar allihopa! 
Någon mer än jag som börjat oroa sig för ekonomin och alla grejer man vill/behöver köpa till bebis? Vi har det inte direkt dåligt ställt men jag oroar mig ändå. Det är nog delvis därför vi redan börjat köpa grejer. Jag vet att det skulle funka lika bra att spara pengarna och köpa allting lite längre fram, men på något vis känns det skönt mentalt att kunna "bocka av" vissa grejer. 
gällska88 - Gud vilken fin bild! Här i Stockholm var det inte i närheten av lika vackert igår vill jag lova.
Glad midsommar allihopa! 
Någon mer än jag som börjat oroa sig för ekonomin och alla grejer man vill/behöver köpa till bebis? Vi har det inte direkt dåligt ställt men jag oroar mig ändå. Det är nog delvis därför vi redan börjat köpa grejer. Jag vet att det skulle funka lika bra att spara pengarna och köpa allting lite längre fram, men på något vis känns det skönt mentalt att kunna "bocka av" vissa grejer. 
) men det är mitt första barn och vi har gjort IVF så jag vågar inte riktigt hoppas än att det ska gå vägen ännu. Men jag har också börjat titta på allt som behövs och det är ju mängder med prylar! Mycket smart att börja inhandla i tid och sprida ut kostnaderna tycker jag! Efter RUL om allt ser bra ut kommer jag börja våra inköp!
Vad lite tid jag har att gå in här märker jag. Tänkte höra om några av er har instagram där ni vill följas åt? Väntar mitt andra barn med bf 11/12. Hade varit kul att följa lite andra decembermammor ????
Hej!
En trebarnsmamma från Malmö här som väntar mitt fjärde barn med bf 15/12. Hoppas det får bra att jag hoppar in här? ??
Oj skulle vara en smiley där på slutet ;)
Jag har instagram! :) Heter snitsig där. :) Någon mer?
Kul :) Och jag heter chatarinan på insta.