BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Var på UL idag och fick se en livlig liten skuttande bebis. Så sjuk känsla. Kunde inte sluta skratta. Så mycket kärlek man redan känner för denna lilla krabat. Fick nytt datum: 24/12 :) ett riktigt litet julmirakel

Jag mår fortfarande illa på morgonen och när jag inte äter ordentligt men annars ganska okej. Vi har varit lite oense om vi ska ta reda på vad det är men min man vill gärna veta så nu har vi väl tänkt kolla ändå :). Ni då?
KUB idag med bra siffror + att BF fortfarande blev 25/12! Ja tills rul iaf hehe.. Låg och skratta och försöker fortfarande fatta att vi ska få en till. 
Jag ska också få göra en glukosbelastning, men inte förrän v 28. V 15+3 idag! :)
Här där jag bor gör alla glukosbelastning senare i graviditeten.
Är i 11+5 idag och det har varit värsta veckan hittills med illamåendet. Fick inte behålla något söndag-tisdag em. Fick legerian comp utskrivet och efter att ha börjat med dom så lyckades jag igår behålla middagen. Känns bra.
Är i 11+5 idag och det har varit värsta veckan hittills med illamåendet. Fick inte behålla något söndag-tisdag em. Fick legerian comp utskrivet och efter att ha börjat med dom så lyckades jag igår behålla middagen. Känns bra.
Är det någon här som redan har problem att få på sig kläderna? Är i vecka 14+5 och inga byxor passar! Nog för jag gått upp lite i vikt pga minskad träning och ett evigt småätande ibörjan pga illamåendet men tycker min mage börjar bli bra stor :)
Jag har inga problem med att få på mig kläder. På mig syns det inte direkt ännu (v14) ser bara ut som att jag käkat lite mycket mat typ om jag har en för tajt tröja. Haha därimot stör jag mig på alla kläder som har typ knappar mot huden.
Blir helt galen brukar inte bry mig om det i vanliga fall :)