BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Idag har jag ringt och bokat tid för RUL, 16/7 är de dags! Jag längtar såå!!
Jag ska på RUL om exakt en månad
nu börjar jag faktiskt bli riktigt nyfiken på könet
de flesta i min omgivning tror på pojk.
En annan sak som jag skäms lite över... jag är så extremt svartsjuk nuförtiden! har jag alltid haft en släng av men nu känns den så orimlig och knäpp. Har verkligen inga skäl till det men
någon som känner igen sig?
jj15:
jag är i just gått in i vecka 16, helt otroligt. inte kräkts något alls i helgen. bara lite illamående. är super glad över att akupunkturen verkar ha god effekt!
Så roligt att läsa och se hur vi alla börjat prata om nästa steg nu i graviditeten! Först mycket om längtan efter v12, oron om missfall och första bm besöket. Och nu RUL! Så roligt! :D
Själv så har jag mitt andra besök hos bm idag kl16. Sen så har vi fått tid för RUL den 23/7. Hoppas de går med på att berätta könet om de ser. Vi är så nyfikna! :D
Vi är också otroligt nyfikna på könet!!! Ser man inte på RUL så bokar vi in ett privat ultraljud ASAP. :D
Känner ni på er vad ni väntar? Jag va helt övertygad om en flicka å det stämde ;)
Känner ni på er vad ni väntar? Jag va helt övertygad om en flicka å det stämde ;)
jj15:
jag är i just gått in i vecka 16, helt otroligt. inte kräkts något alls i helgen. bara lite illamående. är super glad över att akupunkturen verkar ha god effekt!
Hej! Jag är också vecka 14+2. För mig har graviditeten hittills varit för bra för att vara sann. Har inte mått dåligt, känner inget i brösten förutom att vårtgårdarna vuxit, mår inte illa, sover bra.. Har varit lite känslig för dofter men annars. Som vanligt. Det syns ingenting än i och jag läääängtar efter bevismaterial kombinerat mer oroar mig hela tiden att det inte är på riktigt. Vi var på tidigt ul i vecka 10 och där var en liten bebis därinne. Har så svårt att fatta! Min kille sa här om dagen " Alice jag kan inte förstå att du är gravid, du är ju gladare men annars är du precis som vanligt, alla pratar om hur jobbigt det är hela tiden..". Jag är tacksam men samtidigt önskar jag att jag åtminstone fick Liiite bekräftelse.. Har RUL 15/7 och längtar! Läste om spökveckor och antar att det är där jag är.. Har en inåtvänd livmoder också och har förstått att magen inte växer så mycket då... Åh är otålig! Hoppas ni andra mår bra snart igen bebis är påväg och det är ju sååå spännande! ????