BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
BF 9/12 jag med! Hoppas också på tidigare dock, ettan kom 12 dagar före och tvåan 15 dagar..
Vore kul med en lista, så vi kan se när alla bebisar ska komma :)
Jag har BF 16 Dec. Hoppas hon inte blir sen....
Bf 10 dec :)
Sover bara på sidorna för det är vad barnmorskorna rekommenderar o jag tycker själv det känns obehagligt när jag ligger på rygg numera.
Har BF den 19 dec.
Min etta kom 3v tidigt så är beredd på att det kanske tom kan bli ett novemberbarn om hon är lika ivrig på livet som sin storebror.
Bf 20 december med första barnet :)
Har BF den 26/12 men tror dock (hoppas på tidigare) 4e barnet.. Mannen hoppas dock på 1januari :)
Hej!
Jag har bf den 4 december. gravid med andra barnet. min son är 2 år. Någon mer som har bf nära och bor i norrköping?
Jag är 20 år och efterssom jag blev gravid så tidigt så har jag tappat kontakten med alla mina vänner tyvär.. skulle vara kul att lära känna andra mammor och nya vänner..
Usch har ihållande molvärk i magen och ryggen.. Haft två uvi, en nyligen, så undrar om man kanske borde ringa förlossningen. Man blir ju lite orolig!! V 29 imorgon så på tok för tidigt för bebis att komma!!
Usch har ihållande molvärk i magen och ryggen.. Haft två uvi, en nyligen, så undrar om man kanske borde ringa förlossningen. Man blir ju lite orolig!! V 29 imorgon så på tok för tidigt för bebis att komma!!
Oj va skönt att läsa att några av er också har det usligt ???? Jag är med på en annan december-sida också, och tycker att det bara är jag som klagar. Tycker att det mesta värker o känns jävligt. Svårt att andas, allergisk för katterna, trött o grinig och int alls kul att vara gravid. Tack o lov är detta snart över!