BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
BF 26e december här. Första barnet.
BF 27/12 här med första barnet.
Hur känns er mage? Spänner den mkt? Sammandragningar? Annat?
Hur känns er mage? Spänner den mkt? Sammandragningar? Annat?
Jo det spänner och dra här också.. känner också som om det ska spricka snart. Tar emot när man ska knyta skor eller plocka upp något man tappat från golvet. Rätt osmidig med andra ord :)
Bf 2/12. Har alltså gått in i v. 30 (29+2)
Trots att jag mått o mår pyton så känner jag sån glädje! Folk säger att jag strålar o de gör mig så glad.
Jag tycker att jag över natten har blivit GIGANTISK, o så går jag som en pingvin. Undrar hur jag kommer se ut om några veckor då jag vet att magen bara kommer växa! Min graviditet har inte synts riktigt tills nu... kommer nog chocka folk när jag helt plötsligt har fått en riktig gravidmage!
Ni som varit gravida förut, blev ni mycket större mellan v 30 o fram till förlossningen?!
Jag har börjat få en himlans massa sammandragningar. Dom gör absolut inte ont men det är ohärligt! Fick inte en enda med någon utan flickorna och nu kommer det flera gånger varje dag (ibland flera i timmen) även om jag vilar. Det är helt ofarligt så länge dom inte gör ont eller?
Nu börjar det även krampa i vaderna om nätterna och restless legs på kvällarna. Undrar dock ännu var mardrömmarna och halsbrännan tagit vägen denna gång men det kommer väl! Kissar minst 100 gånger om dygnet nu känns det som. Bara att kämpa på. Ca 100 dagar kvar. :)
Jag har börjat få en himlans massa sammandragningar. Dom gör absolut inte ont men det är ohärligt! Fick inte en enda med någon utan flickorna och nu kommer det flera gånger varje dag (ibland flera i timmen) även om jag vilar. Det är helt ofarligt så länge dom inte gör ont eller?
Nu börjar det även krampa i vaderna om nätterna och restless legs på kvällarna. Undrar dock ännu var mardrömmarna och halsbrännan tagit vägen denna gång men det kommer väl! Kissar minst 100 gånger om dygnet nu känns det som. Bara att kämpa på. Ca 100 dagar kvar. :)
Hej!
Är ny här på FL, hittade denna tråden och tyckte det kunde vara kul att gå med :)
Jag är gravid med en liten flicka planerad till 24/12.
Har 4 barn sedan innan.
Johanna född 05, Evangelin och Novelia födda 12 och Ammy född 14.